torsdag 3 februari 2011

Praktiskt men surt

Nu ska jag åka på Indoor-Walking medel. Det kommer nog bli skitjobbigt, och jag är nervös. Men det ska bli skoj! Det bästa är att jag har dammat av mina gravidtights som jag använder under typ hela min graviditet, och nu kan jag ha dom som träningsbyxor. Det är typ dom enda byxorna som fortfarande passar mig. Det är ju praktiskt att kunna använda dom igen! :)
Rätt så snygga är dom också faktiskt.
När man inte ser att det är gravidbyxor.
Nackdelen är tyvärr att jag fortfarande ser gravid ut :(
Men nu ska jag i alla fall göra nått åt det :)
Vi hörs igen när jag kommer hem. 
Kram och sånt


7 kommentarer:

  1. fina byxor.. förstår varför att du inte gillar på andra bilden :P

    SvaraRadera
  2. tyvärr så är det ju så att det kan ta upp till 2 år innan magmusklerna går tillbaka.
    för mig tog det 1 år. ett tips jag fått av en personlig tränare är att absolut inte göra situps och liknande övningar. utan man ska göra stilla övningar som tillexempel plankan.

    SvaraRadera
  3. man ska inte göra situps för att då kan inte magmusklerna gå tillbaka till sitt grundläge. men typ snedtränar dem. vilket gör att musklerna inte klarar av att gå tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Hej fina! Jag trodde fototävlingen skulle vara slut men har säkert blandat ihop allt i vanlig ordning (förr kunde man skylla på gravidhjärna..nu är det nog bara allmän "småbarnsmammaförvirring"...)

    Hur länge håller den på?

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nu är min tävling i samarbete med exklusiv vardag avslutad, kolla in om det var du som vann! Och passa även på att tävla om ett presentkort från plad.se om du inte redan gjort det!

    SvaraRadera
  6. Skoj att du är med och tävlar :)
    Hoppas passet gick bra :)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vad fin blogg du har!
    supermysig!
    /Linda

    http://lindabt.blogg.se

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar