tisdag 8 februari 2011

Indoor Walking

För er som har träningskort på Friskis & Svettis i Örebro, vill jag rekommendera Indoor Walking-medel passet på Torsdagar. Det är helt amacing! Det är ju ungefär som spinning fast man joggar på en sån där crosstrainer maskin. Och det är superenkelt! Jag tyckte inte ens att det var så himla jobbigt förrän precis i slutet och ändå svettades jag som en gris! Det var nästan Wet-Tshirt varning på mig. Det var verkligen roligt och tiden bara flög iväg. Är det någon av mina läsare som har kort på friskis & svettis i Örebro?


3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag funderar på att skaffa ett kort där, men har inte haft tid att kolla upp priser och sådant, men jag är sugen på det :D

    SvaraRadera
  2. Jodå, jag har kort på Friskis & Svettis och går regelbundet på Indoor Walking - tycker det är suverän träning. Vem leder torsdagspasset du skriver om?

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar