onsdag 16 februari 2011

Den personliga almanackan

Ni kanske undrar vad som händer med den Personliga Almanackan tävlingen. Jag har fått massa bra förslag, men inget som jag kände JA!!! på. För att ta steget att köpa en domän, så känner jag att jag måste vilja ha namnet till 100% och jag känner att det måste vara någonting som funkar lång tid framöver. 

Innan var det ju bestämt att den som kommer med förslaget jag i slutändan använder vinner almanackan. Men det verkar som om jag har svårt för att ta steget, och det kommer nog ta tid innan jag bestämmer mig. Jag måste nog marinera förslagen rätt så länge. Så jag har bestämt mig för att dra en vinnare ändå. Jag kommer därför sätta ett slutdatum på tävlingen. 16/3

Kom gärna med fler förslag!!!

Jag vill inte heta någonting med Wilhelmsson, för jag hoppas att jag i framtiden kommer heta Walther:) Sen vill jag heller inte heta någonting med Mamma, för det är inte bara det jag ser mig som. Just nu känns det som jag bara är mamma, men sakta men säkert hittar jag tillbaka till att även vara Erika. 

Några av mina favoriter jag har just nu, som jag fortfarande överväger är: 

Erika Bloggar
Unika Erika
Hemma hos Familjen W
Kika in hos Erika
Erika Alexandra
Erorikoka
Erikas Godsaker
Erikas Gobitar
Mitt Nya Liv

Ni får gärna fortsätta att komma med förslag, nu när ni ser lite ungefär vad jag tycker om :) Jag har bestämt mig för att dra en vinnare även om jag inte kommer använda namnet. Så från och med nu kommer jag sätta ett slutdatum på tävlingen. Men kom gärna med fler förslag ändå!!!

Klicka på bilden för att komma till tävlingen.


3 kommentarer:

  1. hemma hos familjen W så klockrent ju Wille Walther Wilhemsson så jäkla bra namn

    SvaraRadera
  2. http://Erikaw.se tycker jag låter bra.

    SvaraRadera
  3. awerica.se :-)

    Som America men av erica också W:et för ditt efternamn!

    Kram Stina

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar