tisdag 8 februari 2011

Talang

Åh vad jag önskar att jag också vore begåvad, eller hade någon speciell talang som gjorde att jag kunde få ut min skaparvilja i mer än skrift. Jag har ett kreativt tänkande, jag har så många idéer och jag skulle vilja så mycket. Men det blir alltid pannkaka när jag väl börjar. Jag har liksom inte DET. Jag ser det framför mig, men jag får inte ut det på det sätt jag vill. Sen har jag väl inte tålamodet att öva heller. Jag skulle väl säkert kunna göra någonting fint någon gång, om jag hade tålamod och tid. Men hur ska man motivera sig? Och vilken tid ska man sno från? Bloggen? Det är ju det jag lägger min fritid på liksom. Det blir inte så mycket över. Åh. Gör om dygnen till 30 timmar tack!!


 Denna begåvade människas blogg har du här

1 kommentar:

  1. Wow, när jag väl började titta kunde jag inte sluta förrän det var klart! Till och med dottern tyckte det var fint.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar