torsdag 24 februari 2011

Man kan verkligen fynda.

Jag köpte denna Plattång för 100 kronor inne hos Josefine. Den är värd 500 kronor så jag gjorde verkligen ett fynd. Inte nog med det. Jag köpte den i hennes Auktion i förmån för UNICEF så de 100 kronorna gick till välgörande ändamål. Då kan man ju inte motstå att fynda! 
 
Vill du också fynda? 
Gör det i mina eller Josefines Auktioner! 

 Barnvagnsband "kram" från Skummis 
&
2 coola sparkdräkter från Barnensbutik
Högsta bud just nu: 100 kr
Gå till Auktionen

 Armband & Örhängen från Fiaz hos mig. 
Högsta bud: 100 kr
Gå till Auktionen


tjingeling
En picknickbox från Smultronbyn Träleksaker auktioneras nu ut i förmån för UNICEF.
Högsta bud: 150 kr
Gå till Auktionen Auktionen.


2 kommentarer:

  1. kul med plattången, köpte sånna förra året för 99 kr st i butik =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan, jag bara undrar om vad du tycker om att ha en tävling där man kan vinna bloggsvar? Jag vet inte riktigt om jag ska ha det, så jag försöker fråga folk. Vad tycker du? Borde jag ha det eller är det dumt? :)
    Kram!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar