lördag 30 april 2011

Eggkids

Titta vad fina kläder Wille har fått!! Tyvärr är dom för stora just nu. Så han kan inte ha dom än. Men till sommaren blir dom perfekta. Åh vad vi ska slita på dessa! :) Så otroligt skön kvalite! Dessa kommer från Eggkids. Ett av mina favoritmärken. Jag älskar deras söta karaktärer som dom har på tröjorna. Dessa är från Vårkollektionen 2011 och det är en tröja med karaktären Alice och en t-shirt med karaktären Arne. Synd att jag missade Alice på kortet, jag tänkte inte på det när jag fotade. Men ni lär få se flera bilder med dessa kläder fast på Wille istället. För som jag sa innan, dessa kommer användas flitigt! Nu behöver vi bara ett par snygga jeans till detta! :)

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar