tisdag 1 februari 2011

Kan själv!

Nu äter Wille själv. Sött tycker jag. Men inte så praktiskt kanske :) Ofta tappas den och så rinner det ut mjölk. Men vill han äta själv så får han väl göra det tänker jag. Det går ju alltid att tvätta =) Idag när vi var och handlade så gav jag honom flaskan och han åt upp allt. Helt själv. Utan att jag behövde rätta till den. Och då kanske ni undrar hur detta kan göra mig stolt? Då kan jag ju säga att, Allt som Wille gör, får mig att bli stolt :)  Jag spelade in en liten film när han ska äta själv, och självklart gör han det han alltid gör på film. Drar av en brakare. Men vi bjuder på den, jag och Wille. Vassego.





1 kommentar:

  1. Självklart hoppar mammahjärtat till av stolthet varje gång ens barn lär sig något nytt! :)
    Kram!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar