torsdag 30 december 2010

Auktion Nappbehållare & Sovskydd




Alla pengar från auktionen går direkt till cancerfonden.
Här är en länk till insamlingen.

Då och då kommer auktioner komma upp på bloggen. Auktionerna pågår alltid i 7 dagar, och man budar i kommentarerna. Alla bud är bindande. Får du vinnande budet i en auktion, sätter du in pengarna via Cancerfondens hemsida sedan skickas produkten hem till dig. Enkelt! :)

Auktionen avslutas 6/1 22.00.

Dagens auktion

Ekologiskt Lundmyr sovskydd från HandByMiMA. Ett sovskydd till barnvagnen är smidigt att ha både i vinter och i sommar. Skyddar mot det mesta, eller bara för att mörklägga lite när lillen/lillan ska sova.

I samma paket får du även

Nappbehållaren från Nizzy. Nappbehållaren samlar alla nappar på ett och samma ställe och håller dom rena! Du kan hänga den på barnvagnen eller skötväskan. I den lilla nappbehållaren får det plats 4-5 nappar. Väldigt smidigt. Nu slipper du leta nappar överallt :)

Lägg ett bud på paketet!!

11 kommentarer:

  1. sv: mitt är -30. väger i nuläget runt 112 kilo (är 176cm lång), och jag vill ner till runt 80 kilo. Vi får se hur det blir... Är en sån godisgris :/ men nu jävlar.. nu kör vi <3

    SvaraRadera
  2. sv: Lovitz heter den. Nedladdad från www.dafont.com :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att din insamling går så bra! Verkligen bra idé med auktioner!

    Undrar; Väljer man tyg själv, eller är det de med stjärnor som gäller?

    SvaraRadera
  4. Det är sovskyddet star som gäller, ekologiskt från lundmyr:)

    SvaraRadera
  5. jag skulle gärna vilja buda men det känns så fel att buda ett skambud och jag har inte råd med mer än 30 kr..

    men jag budar 30 kr..

    mvh alexandra mamma till tove
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag lägger ett bud på 100:- liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vill gärna va med o bjuda.Jag bjuder 200kr!

    SvaraRadera
  8. Jag vill bjuda 350 kr. (mailar min adress).

    SvaraRadera
  9. Jag höjer mitt bud till 360kr!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar