fredag 10 december 2010

Julkalendern 2010 - Lucka 10


Idag är det 10 December och det betyder att jag öppnar tionde luckan. Se till att vinna en julklapp till dig själv eller någon i din närhet. Luckan är sponsrad av O-Råsa och de sponsrar luckan med en hemlig julklapp värde ca 300 kr!!

Om O-Råsa
O-Råsa är ett familjeföretag i första generation med inriktning på kvalitetsprodukter till bra priser. De erbjuder produkter som inte redan finns i Sverige eller som finns i liten skala och inte hos de stora kedjorna. I första hand rikar de in sig på inredning och barnartiklar.

Tävlingsregler!
Vad skulle du vilja ha i din hemliga låda om du fick välja mellan allt i hela världen!? :) Svara tillsammans med din E-post(Vill du inte att E-posten ska synas så kan du E-posta mig att du vill vara med istället på Erikawilhelmsson@hotmail.com) Länkar du till tävlingen i din blogg eller på din facebook blir jag extra glad!:) Tävlingen pågår mellan 00.00-00.00. Vinnaren annonseras här på bloggen när tävlingen avslutas.

Erbjudande
O-Råsa bjuder på hela 30% rabatt till mina läsare under 10/12-12/12. Ange kod Erika1012. Detta är ju ett underbart erbjudande, så passa verkligen på att julklappsshoppa bland deras stora fina sortiment!






Follow I got too much time to kill

51 kommentarer:

  1. Jag är med! ^^

    Om jag fick välja så skulle jag välja http://www.o-rasa.se/3-p-ask-pingvin till mina pojkars lekrum, behöver nya förvarningar att lägga i leksaker i för att ungarna har sjukt mycket leksaker så det är fullt i dom andra 2 lådorna så det behövs mer :)

    Håller tummarna att jag vinner boxarna, stort behov av dom! :D

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Är gärna med och tävlar :) Och om jag fick välja vad som helst så skulle jag valt att vinna en upplevelse som tex. bungyjump för det är något jag vill testa på inom en snar framtid! Min mail är: Johanna_svene@hotmail.com

    Och har gjort dig extra glad genom att länka i min blogg om din tävling: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2010/12/10/4115281-lucka-10-hos-erika/
    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  3. Om jag fick välja mellan allt i hela världen...hmmm...då skulle det nog få bli en kurs i steppdans eller lindy hop :D Har alltid velat lära mig någondera för det ser så otroligt roligt ut!

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Det finns mycket jag skulle kunna önska till mig själv eller till de närmsta. Men det är inte det som står mig närmast i denna frågan. Här kommer mitt bidrag till vad jag önskar mig mest av allt:


    Jag önskar mig ett hemligt paket som jag vill ge till Världen
    fylld med glädjerus och barnskratt.
    Jag önskar hälsa och välfärd
    inte främst åt mig själv, utan till dem som verkligen behöver det.
    Jag önskar många hem för att utrota hemlösheten,
    obegränsat med mat för att mätta alla hungriga.
    Jag önskar mig en hel värld, en hel mänsklighet där forna konflikter, förintelser och oaktsamhet görs ogjort.
    Jag önskar mig rättvisa, respekt och fred.

    För att sammanfatta det hela.
    I mitt hemliga paket önskar jag mig fred på jorden, naturharmoni och en mänsklighet utan sår.


    ( Jag har länkat på bloggen igen )

    SvaraRadera
  5. Hej, jag är gärna med och tävlar. Jag önskar att min låda innehöll en ett vackert kort där texten lyder "God Jul, du har precis mottagit den största gåvan i ditt liv. Du kommer härmed aldrig mer behöva oroa dig för pengar. Du kommer få 50.000kr i månaden i resten av ditt liv"... Tänk att få ett sådant kort i lådan, vilken dröm! :)

    + Gjort dig lite gladare genom att länka: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/hemlig-julklapp-fran-o-rasa-1012.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar och om jag skulle få en hemlig låda med vad som helst skulle jag önska att allt krig, all svält och alla hemska olyckor förvann och att vi alla människor hjälpte varandra i stället för då skulle världen se mycket ljusare ut. Skulle världen se ut så skulle pengar och andra materiella saker inte heller betyda samma sak som nu.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Just nu är jag jäkligt ego, men jag önskar mig en natt med ostörd sömn ;)

    anna_lager@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med =)
    Jag skulle mer än gärna vilja att det låg ett hus i det paketet ;)

    saralovdahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hmm vad svårt.. Fred, om det går att ge bort! :) fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag önskar mig inga pengar, inte heller grejer.
    Kärlek, trygghet och friskhet är det som står högst i kurs, det vill jag dela med mig av till alla. Om jag får vara självisk vill jag få uppleva mina barns liv, kunna hjälpa dem och förhoppningsvis vara med länge!

    Mvh Erica
    erica@piggelinen.se

    SvaraRadera
  11. Ett sommarhus vid havet

    Har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/presentkort-fran-o-rasa.html

    SvaraRadera
  12. Då skulle jag välja en stor, vit, lantlig villa! :)

    johannavictoria_@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Om jag fick välja precis vad som helst så hade jag önskat mig en ny symaskin. Men jag hade absolut inte blivit ledsen för ett par fina calou träskor heller. ^^

    Jag har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavling-hemlig-julklapp-1012.html

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  14. jag vill vara med och tävla!!! :D

    lindanilsson1990@hotmail.com..

    SvaraRadera
  15. om jag vann skulle jag vilja ha studiemedel i min hemliga låda, så jag slapp ta lån snacka om en dröm.
    det skulle kunna hjälpa oss väldigt mycket. visst det är lite egoistiskt men det måste man få vara ibland. :)

    jag har länkat här http://axdal.se/troll/2010/12/10/lucka-10-hos-mitt-nya-liv/

    kramar alexandra
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  16. jag är absolut med. jag älskar nämligen o-råsas produkter :)

    i min låda skulle det finnas 10st olika knappar. om man tryckte på dom knapparna så fick man önska sej precis vad man ville, men man fick bara en önskning! så alla knappar är till 10 olika personer. och nån av alla dom där 10 kan strunta i sin önskning och säga att den vill ge vidrare 10 önskningar, så får 10 nya personer önska sej nåt :) tänk vilken bra låda :)

    men vad svårt de skulle va att önska sej bara en sak ?? jag skulle nog önska mej att jag och min sambo levde lyckliga resten av vårt liv så skulle han få önska sej ekonomisk oberoende ;) då skulle vi minsann få allt ;)

    SvaraRadera
  17. Hej

    jag är med och tävlar :D

    jag länkar på min blogg :D : http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-julklapp-fran-orasa.html

    om jag fick välja mellan allt i världen så skulle jag vilja ha ett hus ute på landet. det börjar bli lite trångbott här :D speciellt nu när vi tillskott väntar.
    jag hoppas hoppas att jag vinner denna, speciellt nu när det är min födelsedag idag :D

    håller tummar och tår att jag vinsten får

    kram caroline

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill ju självklart vara med och tävla här. O-råsa är min absolut favorit butik så självklart vill jagf ha chansen att vinna.

    Det ända jag önskar mig är att jag ska bli frisk. Jag har ångest, fobier och depression som styr hela mitt liv. Så att bli frisk och få tillbaka mitt liv är det ända jag önskar mig. och självklart att min son ska få vara frisk och ha ett underbart liv.

    ensammamamman@live.com

    SvaraRadera
  19. Jag skulle så gärna vilja vinna detta http://www.o-rasa.se/fodelsedagstag för det skulle bli så perfekt att ha när man skaffar egna barn. =) det är min högsta önskan att bli gravid. =)

    Nadja___19@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Då skulle jag önska en jordenruntresa för familjen den hela,
    som blir till äventyr med spännande inslag -som vi alla kan dela!
    Med på färden tar vi bara ryggsäckar, och kameran då -det är givet!
    Så far vi ut och flänger och skapar oss minnen för livet!

    Hoppas på tur och länkar såklart också i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se

    Ha det gott så länge!
    Kramar Malin
    malin_rautila@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med, får man önska precis vad man vill??
    Svår fråga men vi ska ju snart flytta och lite flytthjälp vore inte dumt.
    Men skulle jag önska en sak...en pryl alltså:
    Då skulle jag önska mig något till nya lgh!!

    Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Vänlighet och omsorg till alla människor!
    Ett fast jobb skulle inte vara dumt heller ;-)

    En sak? En trisslott som jag vig 50000:-/månaden i 50 år då skulle jag använda min tid till att utvecka hjälpmedel till personer som är i behov av dem.

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med! Om jag fick välja vad som helst i hela världen skulle jag vilja vinna någon mirakelkur som gjorde så att jag slapp all min värk i kroppen i 1 dag, det skulle vara så skänt att bara slippa ett litet tag. Men en liten fin sak från O-råsa skulle ju inte sitta fel heller ;P


    Mejl; fia_the_angel@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Om jag fick välja precis vad som helst så skulle jag önska mig ett stort hus utan lån! =)

    /Therese
    thereserunbom@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. En ny mage skulle jag vilja ha, inte utsidan den får så gärna vara som den är trots alla tigerränder, ärr och hål men insidan...
    Snälla tomten, en ny insida tack...

    martina @ hotmail.com

    SvaraRadera
  26. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/december/tavla210.html

    Vad som helst i världen så skulle jag önska mig ett st uppehållstillstånd till min sambo så vi skulle slippa skiljas åt! :/
    Matrielt så hade jag önskat att det var en gunghäst till min dotter:)
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  27. Om jag fick välja vad som helst i hela världen önskar jag mig en riktigt bra förlossning där barnet mår bra hela vägen ut :-)

    Kram Stina
    fladdor@gmail.com
    http://fladdor.se

    SvaraRadera
  28. Oj hjälp vad skulle jag laga i min hemliga låda....hmm tror jag skulle vilja ha en hotellweend med Sambon =) Vart och när spelar ingen roll huvudsaken är att få sova en hel natt och en god hotellfrukost ;)

    camillapettersson@spray.se

    SvaraRadera
  29. Jag skulle vilja ha en utlandsresa i min hemliga låda..det vore ju nåt minsann! :)

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är med och jag skulle hemskt gärna vilja ha en bil :) Skulle det inte gå att ordna så är jag barnsligt förtjust i Trälåda - Te ;D

    sweetzazza@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Min högsta önskan är att aldrig mer behöva ha huvudvärk eller migrän!

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  32. Låter kanske lite lamt att önska sig det jag önskar mig.. jag önskar att min panikångest försvann så jag kunde slippa vara så begränsad-det skulle dessutom jyna mina goa söner med

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är med såklart och länkar givetvis här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/lucka-10-hos-erika.html

    Om jag fick välja vad jag ville skulle jag vilja ha fem timmar extra om dagen med min fina familj! Med jobb blir det inte mycket tid över innan det är dags för nattning och det känns som om jag missar en del. Det är min önskan det!

    Håller tummarna!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Rent & cryptosporidiefritt vatten i Östersund
    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/lucka-10-hos-mitt-nya-liv.html
    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  35. Om jag fick välja fritt, av allt, så skulle jag önska mig Aladdins ande. En rolig vän som ställer upp.

    God Jul!
    önskar
    Jija

    jija_jansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Om jag fick önska precis vad jag ville så skulle jag vilja ha en system kamera. Något jag länge önskat mig. Men mammaledig som man varit och nu går på timme så finns inga pengar till det.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Min högsta önskar är att slippa oroa sig för allt från sjukdomar till hur det ska bli i framtiden till ekonomin. Vissta känner man en massa gläjde med tre underbar barn men det finns alltid någonting att oroa sig. Det skulle vara skönt att slippa tycker jag

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-ett-presentkort-40.html

    Kram linda
    karlssongranberg@hotmal.com

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med och tävlar. Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag hoppas att ljuset Aroma Therapy - Cool Water & Fresh Air fanns med i paketet.

    SvaraRadera
  39. Om jag fick välja precis vad som helst i hela världen så skulle jag välja en stor dos med lycka. Jag har aldrig känt på riktig lycka och önskar av hela mitt hjärta att jag får göra det snart.. Eftersom att lycka inte är något i fysisk form så skulle jag nog önska mig ett presentkort på en resa till något varmt land :)

    elisabethlundsater@live.se

    SvaraRadera
  40. Hej! Jag önskar att det fanns ett botemedel mot cancer i alla dess former, som skulle bota denna hemska sjukdom som drabbar så många människor. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  41. Om jag fick önska mig vad jag ville skulle det bli en hundvalp. Har en hund, men den har ingen att leka med, så en hund till här hemma skulle det bli en massa fart på hundarna.

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Fick jag välja vad jag vill i världen skulle det bli en ny TV. Är så trött på den gamla, fjärrkontrollen fungerar inte, och det är en gammal TV.

    kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med i tävlingen. Om jag vann så skulle jag vilja vinna en upplevelse som har med fotboll eller hockey att göra. Min sambo är extremt sportintresserad så det vore coolt att få en resa till något europeiskt land för att se fotboll eller till USA för att se NHL.

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-10-hos-mitt-nya-liv-1012-midnatt.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  44. Jag skulle välja ett hus.
    Länkat har jag på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  45. Massor med pengar att ge till olika katthem.
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja ett jobb och arbetskamerater i hemliga lådan.

    Mvh//Malin
    malin@swedenmail.om

    SvaraRadera
  47. Förlåt!

    malin@swedenmail.com
    (skrev om i förra kommentaren

    SvaraRadera
  48. Haha! Skulle jag få välja vad jag ville så skulle jag faktiskt välja en shysst minibuss, gärna med fler än sju säten om det finns.
    Då vet jag att jag inte behöver oroa mig, för då finns det plats till oss även när vi skaffar fler (det är inte frågan om OM, utan NÄR!) =)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/noonewantsforever-10-december.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  49. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  50. Välkommen till PAYLESS LÅN FIRM - ett unikt fynd lån tjänst för alla!

    Har du ekonomiska problem eller om du vill uppfylla den drömmen till dig med fonder? Behöver du ett lån för att betala dina räkningar, starta eller utöka din verksamhet?

    Har du svårigheter att få ett lån från hårda långivare eller banker på grund av deras höga lån avgifter / krav? Behöver du ett lån för något legitimt skäl?

    Då oroa dig inte mer som "PAYLESS LÅN FAST" har kommit för att erbjuda lån till intresserade sökande både lokalt och utomlands oavsett kön eller plats, men ålder måste vara 18 år och äldre. Att komma tillbaka till oss för en förhandling om hur mycket du behöver skulle vara klokt beslut.

    Varma hälsningar,
    James Edwards
    Svara på detta mail: payless.loanfirm@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Behöver du ett godkänt affärs- och personligt lån / finansiering till högst 2% per år? Kontakta oss idag via e-post: (mr.leostevens@outlook.com) för mer information.

    Tack.
    Leo Leo Stevens.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar