onsdag 15 december 2010

Min första kyss

Det var en otroligt varm sommar. Vi sprang omkring på gräsmattan nakna, lyckliga och unga. Vattenspridaren var på högsta nivån och vattnet sprutade och bildade en enorm regnbåge. Vi sprang genom vattnet och det var iskallt. Vi skrattade och lekte. Sen hände det. Den första kyssen. Han hette Mikael och vi var 3 år :)

Jag minns inte händelsen själv, men den finns på smalfilm tror jag, eller så har jag fått det berättat för mig. Eller så är det något jag själv hittat på. Hur som helst så minns jag inte direkt min första kyss? Jag sitter och verkligen försöker minnas, men det går inte. Så jag berättar i stället min första puss, eller min första påhittade puss. Alltid nått ! :)

3 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar