måndag 6 december 2010

Måndagslistan

Follow I got too much time to kill


En måndagslista måste jag ju skriva!!
Ursäkta för dålig uppdatering idag, men jag och Wille har tagit en mysdag bara jag och han i soffan. Vi har tittat på TV och ätit godis. Eller ja, jag har tittat på tv och ätit godis, Wille har tittat på mig när jag äter godis och han verkar tycka att tuggrörelser är roligt. Uppfattat!!

  • Tisdag: Jag och Wille ska gå på babycafé, sjunga sånger, dricka kaffe, och vara sådär härligt familjära. Jag älskar't.
  • Tisdag: Wille blir 2 månader! Stor grabb :)
  • Onsdag: BVC. Lika roligt varje gång! Om det nu inte skulle vara vaccination eller nått sånt hemskt. Men det är det inte. Denna gången är det 2 månaderskontrollen och Wille kan det han ska kunna. Phew!! :)
  • Torsdag: Julklappsshoppa! Magnus är ledig så det blir en ordentlig promenad ner till stan och sen blir det att fixa allt jag inte kan göra själv när Magnus jobbar.
  • Fredag: Julklappsbyte med mammamaffian. Spännande:) Längtar till fikabordet.
  • Lördag: Åka hem till Skövde!!
  • Söndag: Jag och Magnus ska gå ut och äta tillsammans(!!!) Mamma & Pappa ska vara barnvakt. Första gången båda två utan wille. hur ska det gå?

    Follow I got too much time to kill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar