fredag 10 december 2010

I min handväska

Skrev jag tidigare om att jag glömmer av saker? Jag har visst glömt av 30 dagar av sanning. Jösses. Jag ligger flera dagar efter och ingen har sagt nått? Jag ber verkligen om ursäkt. Jorden går under. Hur ska folk överleva utan dessa otroligt viktiga inlägg? Vilken tur att jag kom på det, annars hade ni gått miste om att få reda på - Vad som döljer sig i min handväska!!!

Eftersom min katt, som nu tyvärr inte längre är min katt, kissade i min handväska, så har jag ingen.

Phew. Nu känns det bättre.
Det var skönt att få det där ur mig.
Tur att jag kom på att jag glömt av listan.
Nu vet ni i alla fall, så ni slipper undra!!
Bild tagen från Google.

Follow I got too much time to kill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar