söndag 19 december 2010

Vinnare lucka 17 & 18 & Hemligt paket



Grattis Alexandra som vann det hemliga paketet från Mykidoo. Hör av dig till mig med dina kontaktuppgifter! Erikawilhelmsson@hotmail.com

Grattis Emma, hoppas att dessa formar ger dig den inspiration du söker :) Hör av dig till mig med dina kontaktuppgifter! Erikawilhelmsson@hotmail.com


Grattis Amanda med motiveringen

"Denna luckan vill vi vinna!
Vi har en son som föddes med fel på matstrupen. Han opererades första gången två dagar gammal och man lagade då matstrupen men råkade komma emot nerver som går till stämbanden så han fick en stämbandsförlamning. Stämbanden slog lock i halsen på honom och han kunde inte andas själv. Vi fick ligga på sjukhus lång tid (8 månader) innan vi fick komma hem första gången och då med massa sjukhusutrustning och personal i hemmet.
Nästa vecka fyller sonen 3 år och han andas nu för egen maskin men eftersom han varit så sjuk äter han ännu inte själv utan får mat via en knapp på magen. För att försöka vänja honom vid att ha saker i munnen och att vilja äta själv så småningom är nappen ett toppenbra redskap. Vi skulle vilja vinna denna fina vinst till våran son så att han kanske så småningom ska komma igång med sitt ätande själv."

Jag hoppas verkligen napparna hjälper så er son kan lära sig vilja äta själv. Din berättelse berörde mig och det måste vara fruktansvärt att inte få komma hem förrän 8 månader efter förlossningen. Jag tyckte 1 dygn på BB var pest. Hoppas att er son snart kan bli helst frisk. Hör av dig till mig med dina kontaktuppgifter och med vilka nappar du ville ha och vad du vill ska stå i dom. Erikawilhelmsson@hotmail.com

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar