fredag 31 december 2010

Gott nytt år!!


Gott nytt år allihopa!!
Hoppas 2011 blir ett riktigt bra år för er alla.

Idag skulle egentligen jag fira nyår hemma i Skövde och utan Magnus. Han skulle nämligen jobba. Men nu visade det sig att han skulle jobba dag, så han är ledig ikväll. Så nyårsplanerna gjordes om och vi skulle istället till några vänner och äta gott och fira. Men idag ändrades planerna i sista sekund igen för Wille har blivit sjuk. Han bara hostar och nyser och mitt i allt börjar han få tänder, och har ont i magen. Så ingenting är bra just nu. Så vi blev hemma istället. Klockan 18 åkte vi och storhandlade och kände oss lagom dumma att storhandla på nyårsafton, men förvånade blev vi när vi märkte att många tänkte samma som oss. Det var riktigt mycket folk!! Hur som helst så handlade vi inför kvällen och inför veckan och nu har vi precis klämt i oss förrätten här hemma. (Jag lägger upp bilder på allt senare). Även fast vi inte ska på fest. Så festar vi allt till det här hemma.

Jag, Magnus och vår Wille. Bättre kan det nog inte bli!

1 kommentar:

  1. Detsamma!

    Hoppas året börjar utan baksmälla eller annat dåligt ;-)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar