fredag 17 december 2010

Vinnare lucka 15 & 16




Grattis Sara som vann med detta roliga rimmet. Jag är visst svag för rim får jag väl erkänna!:) Men det var så många jag ville ge priset för ni hade så roliga anekdoter och vitsar. Fortsätt med dom! Jag lovar att inte välja rim varje gång! :) Jag behöver dina kontaktuppgifter. Erikawilhelmsson@hotmail.com

Mer rim. Nu ska jag sluta falla för alla dessa rim, jag lovar att bättra mig! :) Men grattis till Carolina som vann med detta rim. Hoppas att du hittar nått fint att hänga på väggen. Skicka dina kontaktuppgifter till mig på Erikawilhelmsson@hotmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar