måndag 27 december 2010

Dåligt bloggande

Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande men jag har inte riktigt tillgång till dator och mitt blogg-program på min iphone stänger av sig och hänger sig hela tiden. Jädrans gratis apps! Jag kommer hem till Örebro den 29 så då blir ordningen på bloggen återställd. Vinnare dras i de sista luckorna och bloggen uppdateras! Men tills dess får vi hoppas att programmet inte dör fler gånger för då kanske jag kan få in något kort inlägg då och då. Over and out BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar