lördag 18 december 2010

Emelie på besök


Idag var Emelie här på besök och fikade lite med mig och Wille. Roligt att få besök tycker vi och Wille blev på strålande humör när Emelie kom. Någon ny och rolig som leker med mig och inte bara tråkiga mamma som försöker stoja. Emelie och jag satt och spånade lite på en tjejkväll som vi tänkte ha. (Jag skriver en inbjudan i ett eget inlägg) och kommer även skicka ut inbjudningar på facebook. Jag är så glad att du finns Emelie och att du kommer och lyser upp vår tillvaro. Du är välkommen så ofta du vill bara så du vet det, och behöver inte be om lov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar