fredag 17 december 2010

Klä granen

Nu har vi haft julemys här hemma! Magnus har varit ledig, vilket känns som aldrig nu för tiden. Så vi gick ner till stan tillsammans. Jag träffade några mammor från mammamaffian för en snabb fika och sedan träffade jag upp magnus igen så vi gick och köpte de sista julklapparna. Nu är vi klara!! Jag har aldrig varit klar såhär tidigt tidigare år. Jag brukar vara ute den 23 och stressköpa=)

När vi kom hem har vi riktigt julstökat här hemma, det är pynt överallt och julgranen är uppe. Vi hade tänkt köpa en riktig gran i år, men eftersom vi ska till Skåne om mindre än 1 vecka, och jag kommer inte hem till Örebro igen förrän en bit in på Januari, kändes det lite onödigt. Så min gamla plastgran fick åka fram. Bättre än inget! Wille var med och klädde granen i babybjörnen. Han har hatat babybjörnen, ändra fram till vi kom på att han ville sitta framåt, nu älskar han babybjörnen. Gött det :)


Sedan drack vi glögg och åt pepparkakor och Wille somnade lugnt för sig själv i sin babysitter, det är ju inte allt för vanligt. Hur som helst så har dagen varit supermysig och nu ska vi natta Wille och sedan äta en sen god middag. Sen tänker jag tigga till mig en massage och bara få mysa med min älskade Magnus. Det gör jag alldeles för lite nu för tiden!

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar