onsdag 15 december 2010

Julkalendern 2010 - Lucka 15




Idag är det 15 December och det betyder att jag öppnar femtonde luckan. Se till att vinna en julklapp till dig själv eller någon i din närhet. Luckan är sponsrad av Milk&Milla. De har snygga, slitstarka och prisvärda kläder från många fina märken. De har alla deras varor på lager så de levereras direkt! Superbra ni som vill köpa sista-minuten julklappar :) I luckan hittar vi ett plagg från Katvig. Det behöver inte vara det på bilden som ni vinner.

Tävlingsregler!
Skriv vad du vill i en kommentar, det kan vara en vits, en anekdot, ett julrim, en berättelse, en komplimang, eller ett enkelt "hej". Den kommentar som fångar mitt intresse mest vinner :) Glöm inte att lämna E-post(Vill du inte att E-posten ska synas så kan du E-posta mig att du vill vara med istället på Erikawilhelmsson@hotmail.com) Länkar du till tävlingen i din blogg eller på din facebook blir jag extra glad!:) Tävlingen pågår mellan 00.00-00.00. Vinnaren annonseras här på bloggen när tävlingen avslutas.

Erbjudande
Nu får ni som läser min blogg 20% rabatt på en order! Skriv ett mejl till mig så skickar jag koden ni kan använda till er! Erikawilhelmsson@hotmail.com








Follow I got too much time to kill

24 kommentarer:

  1. Pappan ligger i sängen och ber lille Kalle 5 år att springa in till mamma i badrummet....
    Hälsa mamma att masten till cirkustältet är rest nu...
    Kalle for i väg och kom snart tillbaka till en något laddad pappa..
    Vad sa mamma? Mamma sa det att den lille musen som skulle ha uppträtt i kväll har fått näsblod..



    Länkat me: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/noonewantsforever-15-december-2.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Byxa Pink/lemon Harlequin Apple vi vill vinna, med dessa kan man inte i mängden försvinna.
    Om mamma vänder bort huvudet en sekund,
    så vipps är trollungarna bort på denna lilla stund.
    I dessa färgglada byxor sticker man garanterat ut,
    då slipper mamma leta och i panik bli helt slut.
    Så snälla låt oss vinna detta plagg från Milk & Milla,
    Så kanske mamma slipper leta tills hon börjar må illa.

    God Jul önskar Mamma Sara, Arabelle & Jadie
    sweetzazza@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Haha men Annika! :)
    Den fångade nog intresset iaf den historien. ;)

    Håller tummarna för att Annika vinner! Tänker inte ens skriva något eget bidrag faktiskt. men länkar gör jag såklart ändå. ^^

    SvaraRadera
  4. 9 dagar kvar till Julafton!!

    Mvh Erica
    erica@piggelinen.se

    SvaraRadera
  5. Älskar dessa vita och kalla vintrar - hoppas vi har snön kvar till jul.

    Har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/plagg-fran-milk-milla.html

    SvaraRadera
  6. GOD JUL! Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  7. Hej

    jag är med och tävlar
    Sitter här förkyld och eländig med inte alls långt kvar till BF.
    Beräknar föda min son på självaste nyårsafton :D, jag hoppas att jag är frisk till dess. För hujedamig vad jobbigt att vara förkyld genom en förlossning.
    Jag behöver helt enkelt något som piggar upp idag, för idag känner jag mig bara riktigt låg och eländig :(

    länkar: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-plagg-fran-katvig.html

    kram

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. En kvinna skulle gå på maskerad och kom naken, med endast ett löv fastsatt mellan benen.
    - Vad föreställer du?? Eva eller, frågar en man.
    Nää jag föreställer Adam, säger kvinnan!
    - Men, du har ju ingen snopp som Adam hade.
    Näää verkligen inte, svarar kvinnan, men jag lär få....

    Jag har länkat på bloggen:
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/december/15-dec-vinn-ett-plagg-fran-katvig.html

    Mvh//Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvaraRadera
  9. Jag är dålig på rim och roliga historier.
    Passar på att ävla ändå, med en önskan om att Du o Familjen får en härlig jul. Själv är jag dunderförkyld, stressar hela tiden, är gravid i v 38 och har sju barn i olika åldrar som jag försöker hitta de sista klapparna till =)
    Hoppas på tur så att någon av dem kan få nåt fint från Katvig!

    Ha det bra =)

    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. En liten pojke såg sin pappa duscha och när han kom ut från duschen pekade pojken på pappans snopp och frågade: Vad är det?
    Pappan svarade: Det är en orm!
    Någon dag senare såg pojkens sin mamma duscha, och när hon kom ut från duschen pekade pojken på mammans könshår och frågade: Vad är det?
    Mamman svarade: Det är gräs!

    När natten kom och de alla skulle sova så kröp pojken ner under täcket och kom snabbt upp igen och skrek; "Mamma, mamma vakna - ormen slingrar i gräset"...

    carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  11. "Honan heter gris och hanen heter svin. Ungarna heter kelgrisar." - Sofie 5 år

    Hoppas på att få vinna till min kelgris! :D

    Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/julkalender-hos-erika-1512.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. GOD JUUUUUL! :)

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Erika idag är det bara 9 dagar kvar till jul!!!

    Länkar i högerspalten såklart, på http://theotott.blogg.se

    Kram!
    Malin

    SvaraRadera
  14. Hej

    min lilla sjuka tjej skulle behöva lite uppmuntran, en ny outfit skulle nog göra henne pigg och glad

    lindmari@bredband.net

    SvaraRadera
  15. Jag ska INTE vinna ett snyggt plagg till min odåga! Hon väckte mig genom att dunka en nappflaska i skallen på mig och efter mellis kastade hon den kladdiga yoghurt-tallriken på min rygg.

    Fångade jag din uppmärksamhet kan jag meddela att hon har en betydligt trevligare storasyster som klär i Katvig :)

    /Linda
    linda.ekstrom(PÅ)live.com

    SvaraRadera
  16. Dagens citat från sonens 2-åriga kompis som efter en stunds funderande konstaterar:
    -Pojkar har pillesnoppar och flickor dom har..
    ...dom har bara många skinkor :)

    Tipsar givetvis här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/julkalender-hos-erika-1512.html

    Hoppas på tur!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/december/tavla249.html

    Min sambo och pappan till världens finaste Melina är utvisningshotad så en vinst vore ju trevligt!
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Jag behöver inte vinna, jag kan idka byteshandel. Jag får en Bodysuit Green/Orange Harlequin Apple från dig så får du en tjatande 3,5 årig, väldigt söt pojke.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  19. Jag skulle vilja vinna bodyn till Kevin som kan ge den till sin lillebror i julklapp, skulle vara sött ^^

    http://mammah.webblogg.se/2010/december/tavlar-4.html#comment

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  20. Har länkat
    http://carina75.bloggplatsen.se/2010/12/15/4151863-tavling-katvig/

    Kanske mitt tävlingsintresse har avspeglat sig på mina barn :) Min son som är 7 år sa idag...
    -Mamma, om jag vann en million skulle jag köpa en fin handväska till dig.....resten av pengarna skulle jag lägga i min plånbok och gå till leksaksaffären och köpa lego för :D

    Nu hoppas jag lillasyster på 8 månader har tur och vinner ett fint Katvig-plagg :)

    God Jul!!
    Kram, Carina

    carina.henemo@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej! Är gärna med och tävlar!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med, har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-15-hos-mitt-nya-liv-1512-midnatt.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med :-)
    Du har så härliga vinster varje dag.
    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/lucka-15-hos-mitt-nya-liv.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar så här i sista minuten, dottern behöver påfyllning i lådan och som ensamstående mamma är det ibland tufft att få ihop ekonomin så vore toppen med ett extra snyggt plagg under granen i år.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar