tisdag 14 december 2010

Hipstamatic

Jag har länge suktat över denna App som man kan ladda ner till sin Iphone eller Androidmobil och nu har jag äntligen gjort det! Jag älskar att ta kort och nu är det mycket roligare att ta kort med iphonen. Tog ett tag att fatta hur man gjorde med att köpa de olika sakerna, och hur man byter alla olika filter och objektiv, men nu när jag fått häng på det är det riktigt roligt och en mycket bra app! Det blir riktigt fina bilder! Nu hade jag inte direkt någonting roligt att ta kort på, så jag tog bara på det som var i närheten.






Jag köpte till det svart/vita filtret, de andra fanns redan i Appen. 7 kronor kostar den att köpa just nu, i vanliga fall 15 kronor. De olika filtren och objektiven i programmet kostar 7 kr styck om man vill köpa till. Jag tycker i alla fall det är kul :)

4 kommentarer:

  1. finfint! men är det någon slags rea? jag va ju inne idag för att köpa, men då kostade det 15.. va har du för särbehandling? :D

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag är nyfiken på en sak. Hur gör du för att skaffa alla samarbetspartner ? Typ till tävlingar och så rabatter till läsare. Jag skulle vilja prova på att ha en tävling, men jag vet inte hur jag ska gå till väga.

    Tacksam för svar. :)

    SvaraRadera
  3. Okej, jag får väl sätta mig och skriva lite mejl. :)Jag har runt 50-90 besökare per dag. Det kanske är för lite ? Men tack i alla fall. :) Är blogspot lätt att fixa med ang designen ? Om man inte är så himla duktig alltså. :P

    SvaraRadera
  4. Okej. Jag har skickat ut lite mejl till olika företag. Jag hoppas någon nappar på det. :) Och att jag på köpet kan få fler läsare och få fler tävlingar. Det vore ju bra iaf. :)
    Jag har ingen som hjälper mig med designen. Men man ska väl lära sig någon gång med. :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar