tisdag 7 december 2010

Insamling till Cancerfonden

Jag har bestämt mig för att starta en insamling till cancerfonden på min blogg för att visa mitt stöd för alla som någonsin kommit i kontakt med denna hemska sjukdom! Hjälp mig att hjälpa cancerfonden få in mer pengar till sin forskning, så vi någon gång kan säga att vi har besegrat sjukdomen! Även den minsta gåva kan leda till något stort i kampen mot cancer. Nästan alla kommer att komma i kontakt med sjukdomen i sitt liv, det drabbar inte bara den som blir sjuk utan alla i dennes närhet. Jag har själv kommit i kontakt med sjukdomen då min morbror hastigt lämnade oss i en mycket aggressiv form av cancer. Livet är så skört och denna sjukdomen drabbar så många.

Även den minsta gåvan hjälper!
SMS:a BESEGRA 4619 till 72988 för att skänka 50 kronor till insamlingen. Skriv ditt namn efter ID-koden så syns det vem som har skänkt pengar, annars står din gåva som anonym.
Exempel: BESEGRA 4619 Johan Ek

Vill ni skänka mer än 50 kr?

Klicka då på "Ge en gåva". Då kommer ni direkt till insamlingen på cancerfondens hemsida. Där kan ni gå in och betala med betalkort.

(Klicka på bilden för att komma till insamlingen på cancerfondens hemsida)

Det gäller att sikta högt!!
Jag har satt mål på 50.000 kr innan julafton 2011. Jag vet att målet är svårt att uppnå, men allt vi kan få in är mer än ingenting! Jag startar insamlingen genom att skänka 100 kronor.
Följer ni med?
Tillsammans kan vi nå målet!!!!

Glöm inte att skriva ditt namn efter ID-koden så syns det att det är just du som skänkt pengar. Självklart kan du vara anonym om du vill det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar