onsdag 15 december 2010

Musikhjälpen


Musikhjälpen har ju börjat!! Jag älskar det! Jag har alltid gillat att veta att fler än jag är vaken. Förstår ni känslan när ni sitter uppe och man märker att världen släcks, att folk lägger sig, och man känner sig ensam vaken kvar i hela världen. Förr gillade jag den känslan, men det gör jag inte längre. Jag är en nattmänniska, det är inte många dagar jag somnar innan 00-01, jag trodde det skulle ändra sig nu när jag fick Wille men det har det inte gjort! Men musikhjälpen har jag på hela dagen här hemma, det bara fortsätter, dom är också vakna precis som jag. Det är så mysigt! Sen är det ju självklart för en god gärning också! Igår skänkte jag pengar till insamlingen och önskade en låt. Tyvärr spelades inte min låt, så jag får väl helt enkelt önska den ikväll igen. Tänk att få vara vaken hela natten utan dåligt samvete, PLUS att det är för en god gärning. Åh. Bättre kan det inte bli!

Ps. Amy Diamond var med på musikhjälpen idag och hon sjöng fantastiskt vackert, sen går hon omkring på stan och skramlar bössa nu, så det känns skönt att veta att hon slipper Sj-pallar i små sketna outlet-butiker nu i alla fall. Som så många gjorde klart för mig i mitt senaste inlägg om Amy så är hon en bra människa, vilket jag inte tvivlar över en sekund. ds.

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar