tisdag 21 december 2010

Tack NiceParty


Jag vill tacka Nina på Niceparty.se som har varit så oerhört generös och skänkt 350 kronor till min insamling i förmån för Cancerfonden!! Det betyder jättemycket för mig att du stöttar insamlingen och jag är väldigt tacksam. Din gåva satte dig på insamlingens Wall of fame till vänster på startsidan. Där sätter jag de tre företag som skänkt mest pengar. Niceparty visar vart skåpet ska stå och skänker sig direkt till första plats. Det gillar jag :)

Detta gjorde att insamlingen nådde sin första milstolpe 1000 kr! Nästa milstolpe är på 10.000 kr. DU kan hjälpa till att nå den!
SMS:a BESEGRA 4619 Ditt namn till 72988
för att skänka 50 kronor. Vill du synas på insamlingens sida på cancerfondens hemsida? Då kan du betala med betalkort och ladda upp en bild på dig som skänker.

Ge mig och bloggen en julklapp och skänk pengar till insamlingen!

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4619


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har startat en tävling i bloggen där man kan vinna ett presentkort på 300 kr. Tävlingen hittar du här http://emmset.blogg.se/2010/december/tavling-sumopix.html. Titta gärna in och delta.

    Har även satt igång en dagens blogg som du hittar här http://emmset.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-2212.html.

    Jag ber om ursäkt om du inte vill ha reklam.

    SvaraRadera
  2. Eifeltornet i vänstermenyn är länken till bloglovin:)
    Kul att du är med o tävlar o tro mig snart saknar du de mysiga amningsstunderna men alla åldrar har sin charm o det är skönt när de äter vanlig mat också:)
    Lycka till o god jul:)
    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar