onsdag 29 december 2010

Saknat bloggen

På väg hem till Örebro. Wille älskar den nya bilen och somnar så fort han kommer på plats. Jag saknar bloggen! Känns konstigt att inte skriva ner allt som händer. Man är så van att skriva om sitt liv så när man inte gör det blir det snurrigt i huvudet. När jag bloggar om något så kan jag släppa det sen. Då vet jag att det finns nerskriver och jag behöver inte oroa mig över att jag ska glömma bort det. Nu när jag inte har kunnat blogga så är allt bara som ett kaos i huvudet. Som massa osorterade och oskrivna inlägg, tomma idéer, ett virrvarr helt enkelt. Nu vill jag "tömma" arkivet i hjärnan och blogga! Vi hörs
Snart! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar