torsdag 23 december 2010

Julkalendern 2010 - Lucka 23


Idag är det 23 December. Julafton imorgon!!!! Detta betyder att jag öppnar tjugotredje luckan. Se till att vinna en julklapp till dig själv eller någon i din närhet. I luckan hittar vi ett presentkort på 300 kr hos Celebrations. Dom har allt till din fest! Perfekt till nyår, födelsedag, bröllop, barnkalas. Snabb leverans!

Tävlingsregler!
Skriv vad du vill i en kommentar. Det kan vara en rolig historia, en liten berättelse, ett rim, eller precis vad du än känner för! Det som jag tycker är finast/roligast/mest intressant/eller liknande vinner. Glöm inte att lämna E-post(Vill du inte att E-posten ska synas så kan du E-posta mig att du vill vara med istället på Erikawilhelmsson@hotmail.com) Länkar du till tävlingen i din blogg eller på din facebook blir jag extra glad!:) Tävlingen pågår mellan 00.00-00.00. Vinnaren annonseras här på bloggen när tävlingen avslutas.







Follow I got too much time to kill

15 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar och skulle spendera varenda krona på student prylar, för är det något jag längtar efter så är det att få stå där i min klänning och med mössan på huvudet och veta att jag klarade det, ÄVEN fast jag är ensamstående och ungmamma som många hela tiden kontrat med är anledningen till att jag aldrig kommer lyckas.

    Men för att få min dag extra speciell vore det kul att få ha fina tema prylar tillsammans med det goda smörgåstårtorna jag vill bjuda på när min dag är här 2012.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Godkväll :)

    Jag slänger in en liten rolig vits:

    "Är du klar med julgodiset?"
    "Ja, men det tog nästan knäcken på mig!"

    lilla_nettan@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag ikväll bestämde mig för att gå ner i vikt på ALLVAR efter nyår, så kan jag berätta vad Linus kläckte för ett tag sen ;)

    Jag hade hämtat honom på fotbollen, och vi busade lite. Varpå han tänker drämma till mig med gympapåsen. Så jag halvspringer lite lätt...
    - Mamma, mamma - du får inte springa!!
    - Nähä??
    - Nä då går du ju ner i vikt!!
    - Jaa, det är väl bra?
    - Nä för vad händer med bebisen då då?
    - Vad menar du?
    - Den kommer ju kryma ihop såhär (visar en pytteliten plutt med fingrarna) och dö...!

    Härliga barn va! ;)

    Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/noonewantsforever-23-december.html

    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar och har även tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/presentkort-fran-celebrations.html

    SvaraRadera
  5. Om man detta vinner,
    du lätt med festen hinner.
    Här finns det mesta,
    och även det bästa.
    Som till kalas och fest passar,
    hoppas tomten snart kommer och tassar.
    Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hej hej

    jag är med och tävlar :D

    länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-presentkort-fran-celebrations.html

    om jag har turen att vinna skulle jag spendera presentkortet på lite bröllopsaccessoarer till vårt kommande bröllop.

    För att bryta traditionen lite så här dagen före så tänker jag
    dela med mig av ett julminne som är väldigt svårt att glömma. Det är ett sådant minne man inte vet om man skall gråta eller skratta åt.

    Jag var kanske 12 år och mina syskon runt 6 & 7 års ålder. Det var Julaftonsförmiddag och jag fann mina småsyskon i full fart med att öppna varenda julklapp (mina föräldrar hade lagt dem i pappas sovrum i två stora svarta sopsäckar, mamma och pappa hade separata sovrum eftersom han snarkade så mycket).

    De hade i stort sett hunnit öppna alla juklappar, allt papper låg utspritt över hela rummet och paketen låg öppnade, huller om buller.Ni kan ju tänka er vilken syn, jag stod och gapade medan mina syskon bara log och skrattade (de hade hur roligt som helst).

    När jag visade mina föräldrar vad syskona mina hade gjort så fick de sig en smärre chock om man säger så :D
    Men vad gör man? Skrattar? Gråter? Man kan ju knappast bli arg och skälla på de lilla små liven :D

    Idag skrattar jag mest åt det, även om jag just då i det ögonblicket blev lite ledsen, jag ville ju öppna mina julklappar själv. Det säger sig kanske självt att vi fick oinslagna julklappar den julen, klockan var så pass mycket att det inte var lång tid alls innan alla julgäster skulle komma på besök, då hinner man verkligen inte sätta sig och slå in alla paket igen.

    nu håller jag tummar och tår att jag till bröllopet shoppa får

    kram caroline

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Åhh detta vill jag så gärna vinna!

    På julafton för tre år sedan väntade jag förväntansfullt på min tur att få julklapp vid granen. Till slut var det bara mitt paket kvar. Det var från min kille Erik. Jag tog försiktigt bort tejpen och pappret och till slut satt jag med två stöpta ljus i handen, dessa låg i en fin trälåda. Tror du jag blev något besviken? Jag tittade mig omkring för att se om det hela var ett skämt men nej alla var dödsallvarliga.

    - Men, titta närmre, sa min mamma till slut.

    Då såg jag, på varje ljus som var stöpta tillsammans och bildade ett kors satt det två ringar. Den ena något bredare och större och den andra mindre men med en stor diamant. Erik föll ned på knä och friade och fick ett rungande JA! till svar.

    I januari 2012 blir det bröllop, skulle blivit tidigare men en liten lilleman kom ivägen. Ett litet bidrag till festen vore uppskattat ;)!

    Kram Erica
    erica@piggelinen.se

    SvaraRadera
  8. Celebrations ordnar festen,
    se till att komma med bra humör så ordnar dom resten,
    dansa dansa dansa och ha kul,
    att vinna ett presentkort från celebrations hade gjort min jul!

    Kram
    Erika
    erikanbrg477@googlemail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vinna. Perfekt att shoppa lite inför kommande födelsedagar.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-23-hos-mitt-nya-liv-2312-midnatt.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  10. Nu innan julen är det mycket man ska hinna,
    så jag vill väldigt gärna vinna,
    jag skulle köpa mig en liten grej,
    kanske till min systers lilla tjej.
    300kr att välja på,
    då skulle jag verkligen bara njuta och må !

    God jul, hoppas jag vinner med mitt mäster rimm :)
    forcegren@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. När jag och dottern står och diskuterar tomten vid blommorna på City Gross så frågar hon om tomten har barn (hon har sett Nicolas hos tomten på TV) Javisst, det har han säkert säger jag.
    Har han ett barn? frågar hon
    Han har säkert måånga barn... säger jag
    Och ska precis lägga till ett "Tomten är far till alla barnen hahaha" (tror inte hon hade förstått det skämtet därför svalde jag det)
    I samma sekund tittar jag upp och vem vänder sig inte om vid kassan bredvid oss precis då?! Om inte Leif Andree som spelar Åke i filmen...
    Hade blivit ett lite pinsamt moment där ....

    God Jul!!
    martipey @ hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar och självklart vill jag vinna.
    Jag, en trevlig kvinna som gillar att ha kalas & fest och då passar presentkortets innehåll allra bäst.
    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/lucka-23-hos-mitt-nya-liv.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag berättar en liten rolig historia om min son.... han diskuterade med sin dagisfröken..

    Elin, det här är väl inte vattkoppor? (pekar på sitt ben)Nej, säger Elin, det är det inte.
    Nä, för det är bara muskler (menar mollusker)säger Theo!

    Skrattar fortfarande åt detta och försöker skriva upp allt roligt som han säger, för det kommer massor från honom!
    Han fyller 7 år i januari så vinst i lucka 23 skulle passa jättebra!

    petra.widen@hsb.se

    SvaraRadera
  14. Jag gav i år min syster en egengjord julkalender där jag kombinerade chokladpaket med lite text och bilder i en blogg. I dagens lucka skrev jag att hon någon gång under dagen fick trycka på min näsa och då skulle jag berätta en rolig historia. Så imorse när jag kom ut ur duschen hade hon samlat hela familjen och gick fram och tryckte på min näsa. Jag blev ganska överrumplad och den enda historia jag kom på var "Det var en gång och den var grusad". :P

    ellebellejul@gmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar