söndag 12 december 2010

Julkalendern 2010 - Lucka 12


Idag är det 12 December och det betyder att jag öppnar tolfte luckan. Se till att vinna en julklapp till dig själv eller någon i din närhet. Luckan är sponsrad av NimsDesign som gör jättefina smycken! Gå in på hemsidan och hitta allt du vill ha i smyckesväg! Luckan sponsras med ett supersött änglashalsband. (klicka på bilden för att se det bättre).

Tävlingsregler!
Skriv vem som är din ängel tillsammans med din E-post i en kommentar(Vill du inte att E-posten ska synas så kan du E-posta mig att du vill vara med istället på Erikawilhelmsson@hotmail.com) Länkar du till tävlingen i din blogg eller på din facebook blir jag extra glad!:) Tävlingen pågår mellan 00.00-00.00. Vinnaren annonseras här på bloggen när tävlingen avslutas.

Erbjudande
Nu får alla mina läsare 15% rabatt om ni anger kod "luckan" i kassan. Så ska du ge bort smycken i julklapp? Ja då vet du vart du ska köpa det:)






Follow I got too much time to kill

37 kommentarer:

  1. Attans att jag inte hann vara med och tävla :(

    SvaraRadera
  2. JO! Det är ju den 12 idag! Min ängel är min kära sambo som står ut med genom min sjukdom och mitt dåliga humör. Du kommer att länkas :D

    rockfever@live.se

    SvaraRadera
  3. Min dotter är min ängel, hur kan en sån liten människa ha ett sådant stort hjärta? Det finns inget finare än henne, hon är verkligen min ängel.

    Har även länkat på bloggen: http://ebbaojag.blogg.se/2010/december/tavling-anglahalsband.html#comment

    och på facebook: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=654123959

    Kram Samantha :-)

    SvaraRadera
  4. jag vet inte om jag skrev min E-post, men den är iallafall; jaghetersamantha@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Min mamma är min ängel, det här smycket skulle hon få i julklapp om jag vann :)


    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Har inte en ängel utan två - mina älskade döttrar som jag älskar över allt annat

    SvaraRadera
  7. Min mormor är min ängel :)

    hardestav@live.se

    SvaraRadera
  8. Här på jorden är det utan tvekan min son Hugo, och uppe i himlen min älskade mormor som tyvärr gått bort av cancer. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Min ängel måste vara min tålmodiga, snälla, generösa och alltid bästa make.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  10. Min mormor är min ängel uppe i himlen..

    Kram Lizelotte
    engstrom-jonsson89@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej! Min ängel är min mamma, som är en riktig ängel uppe i himlen. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  12. Min syster är min ängel här på jorden - hon lyser alltid upp min tillvaro och gör mig glad och lycklig!

    SvaraRadera
  13. Mitt gudbarn e min lilla ängel. roliga e att hon heter Engla oxå ha ha. jag hade köpt
    H119...you rock baby till henne.. hon e en riktig liten cooling

    www.chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Min mamma som alltid finns där är min ängel :)

    jo_svin@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är säker på att jag har en skyddsängel. Dagen före nyårsafton, för 20 år sedan i år, blev jag och min bästa vän påkörda. Tyvärr omkom hon som en följd av sina skador och sedan den dagen är jag säker på att hon vakar vid min sida!

    Kramar
    Malin,
    malin_rautila@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Min sambo är min ängel.

    lilla_nettan@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Min ängel är min dotter som snart fyller tre år. Hon kämpar mot hjärtfel och nedsatt imunförsvar.
    Som ensamstående kan det vara svårt att finna kraft och ork ibland, men hon är den bästa i världen. För mig. Och hon får mig att aldrig ge upp!


    Länk finns på bloggen :)

    SvaraRadera
  18. Min ängel är min son, han är världens bästa även om trots och NEJ just nu är en stor del av vardagen.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-12-hos-mitt-nya-liv-1212-midnatt.html

    SvaraRadera
  19. Min mormor är min ängel! ^^ Hon är världens bästa verkligen!

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  20. Min ängel är verkligen min mamma. Hon finns alltid där för en när man behöver en och hjälper en alltid när man har problem. Världens bästa mormor är hon dessutom. så skulle gärna vilja ge henne en sådan ängel i julklapp <3


    har tipsat i min blogg: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/12-december-anglahalsband-hos-mitt-nya-liv.html#comment
    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. jag vill vara med i tävlingen. min lilla ängel är min son på 2,5år.

    forcegren@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Bebisen i min mage är min ängel <3
    denise.lundblad@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Annelie (fox_box005 (at) hotmail.com)12 december 2010 kl. 14:25

    Min ängel är min syster.

    SvaraRadera
  24. Min syster är min ängel eftersom hon alltid ställer upp!

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Min ängel var min mormor som alltid fanns hos mig,
    hon var så underbart glad, snäll och trevlig av sig.
    Tyvärr finns hon inte kvar hos mig och det gör mig lite svag
    men som ängel finns hon ändå med mig varenda eviga dag!

    Mejlat mailadress

    SvaraRadera
  26. Min ängel är min dotter, för henne skulle jag göra vad som helst. Bara att titta på henne får mig att må bra och glömma allt annat som är jobbigt. Hon får mig att känna den där drivkraften som jag inte visste om att jag hade och får mig hela tiden att resa mig upp ifrån marken, även om jag ramlar om och om igen.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. jag är med! min ängel är min kära farmor som jag bodde hos som tonåring och hon har ställt upp på mig i vått och torrt!

    har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/december/halsband-2.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en trevlig 3e advent!

    SvaraRadera
  28. Jag är med och provar lyckan idag också. Min ängel är vår nyfödda lilla dotter. Hon är så lugn, go och snäll som en ängel!

    Länkar också såklart, det inlägget hittar du här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/lucka-12-hos-erika.html

    Må så gott så länge!
    Mattias

    SvaraRadera
  29. Min ängel på jorden är givetvis min dotter!!
    Men jag är säker på att jag har en skyddsängel som jag inte ser också, och det är nog min mormor!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  30. Mina änglar är mina tre barn. Dom är det bästa jag har

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-smycken.html

    Kram linda

    SvaraRadera
  31. Min ängel är min underbara mamma som alltid ställer upp :)

    länk: http://linchies.blogg.se/2010/december/tavling-20.html

    kram!

    SvaraRadera
  32. Jag hoppas att alla iallafall har någon ängel - jag är tacksam för många ; mina älskade barn och min älskade sambo och många andra i min närhet och familj.

    SvaraRadera
  33. Har två änglar som sover i min säng just nu! Mina underbara söner, 5 och 6,5 år gamla.

    SvaraRadera
  34. min ängel är min pojkvän eftersom han skulle allt för mig :)

    SvaraRadera
  35. Min ängel är min kära mormor som gick bort för ett år sedan. Hon fanns alltid där för mig och hade ett hjärta av guld och jag vet att hon vakar över mig och min familj, hon är våran skyddsängel... saknar henne så...:(

    northernbluemoonlight@yahoo.com

    SvaraRadera
  36. Dagens fråga är inte lätt,
    men ändå känns svaret så rätt.
    Min ängel är min syster, helt klart,
    hon står alltid vid min sida så rart.
    Hon finns där när jag behöver det som mest,
    ja hon är helt klart bäst.
    Hon lär vara den som detta halsband får,
    när tomten kommer till henne i år!

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/noonewantsforever-12-december.html

    SvaraRadera
  37. Jag har tyvärr allför många änglar i himlen, men även många kvar på jorden

    En av dom är min bästa vän Emma, som är Milos gudmor och min blivande tärna på kommande bröllop
    Emma ställer alltid upp, stöttar, peppar och tröstar.
    Kommer o gosar m Milo så jag får duscha, gå ut med hunden osv.
    Skjutsar o hämtar när det behövs.

    Helt enkelt en ängel som jag hoppas får vara kvar på jorden hela mitt liv <3

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar