söndag 5 december 2010

Julbord

Nu sitter jag här och väntar på mina föräldrar. Det är nästan lite som att vänta på jultomten. Jag längtar så jag dör. Har inte träffat dom på länge. Wille kunde inte ens le när vi träffades sist. Åh han kommer ta dom med storm nu när han visar sitt stora leende, sitt härliga skratt och sin lilla smajlgrop! :)

Vi ska gå på julmarknaden i wadköping, och sen ska vi äta julbord. Det är en tradition att mina föräldrar kommer upp till Örebro för julbordet på Elite. (traditioner är så underbart). Det bästa med julbordet är efterrättsbordet. I år är det hela 40 efterätter!!! Det är pajer, tårtor, bakelser, kakor, bullar, praliner, glass, gröt, risalamalta, fruktsallad. Allt du kan tänka dig!!! Sen är det en stor stor skattkista full med godis. Åh vad härligt!!

4 kommentarer:

  1. Jag vill också äta julbord.
    Men inte har jag råd och inte blir jag bjuden :(

    SvaraRadera
  2. Bjuder inte mange dig? Skämmes ta mig fan!! :)

    SvaraRadera
  3. Åh nej, julbord...Nu blev jag ju hungrig ju...
    Och jag är fastande för en operation i morgon...suck!

    SvaraRadera
  4. Operation? Usch!!.. Något allvarligt?

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar