söndag 19 december 2010

Tack DobiDobi

Jag vill tacka DobiDobi.se med ett Stort Tack för att ni skänker pengar och stöttar insamlingen till cancerfonden!! DobiDobi har även skänkt produkter som strax kommer komma upp på auktion. Alla pengar går självklart direkt till insamlingen!

Ni som vill vara lika generösa som DobiDobi och skänka en slant till insamlingen gå in här -->Insamling till Cancerfonden<-- När ni betalar med betalkort kan ni även lägga upp en bild på dig som skänker eller företagets logga.

På min wall of fame länkar jag de 3 personer eller företag som skänkt mest pengar. Så DobiDobi får inviga väggen med sitt bidrag och hoppas nu att ni andra företag som ser detta följer i DobiDobis fotsteg och också skänker en slant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar