torsdag 23 december 2010

BingoLotto & Ny bil

Här i Skåne har dom någonting som kallas lillejulafton. Det är den 23. Vi i Skövde brukar kalla den 23 för uppesittardagen. När jag var liten spelade vi bingolotto och klistrade på alla etiketter på paketen och drack glögg och hade det mysigt. Det gör dom även i Skåne. Så nu har jag och Magnus varit nere i byn och köpt Bingolotter för hela slanten. Här ska vinnas! :) Sen ska jag komma på de sista rimmen till klapparna också.

Vi åkte den nya bilen ner till stan. En riktig vuxenbil! =) Jag kände mig plötsligt så vuxen. Att bli mamma fick mig aldrig riktigt över gränsen till vuxenlivet, men denna bil knuffade mig den där sista biten. Härligt=) Nu ska man bara fylla 25 också, så klassas man väl som vuxen på riktigt!

Ännu en gång så är detta inte vår bil, utan en tagen bild. Men den ser ut så här! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar