tisdag 14 december 2010

Vinnare Lucka 11


Denna raggningsreplik tyckte jag var alldeles strålande!! Synd att jag redan är upptagen och inte direkt kan gå ut och ragga på krogen. Hade jag varit singel och inte precis blivit mamma, hade jag självklart gått på krogen inatt och använt mig av just denna :) Den måste ju gå hem varje gång? Grattis Amanda Skog! Hör av dig till mig med dina kontaktuppgifter och skriv vilken du vill vinna! Erikawilhelmsson@hotmail.com

Glöm inte auktionen om den personliga almanackan!!
Den avslutas imorgon så idag är sista chansen att buda.
Ni hinner få den innan jul så ni kan ge bort i julklapp!
Alla pengar går till cancerfonden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar