söndag 19 december 2010

Julkalendern 2010 - Lucka 20


Idag är det 20 December bara 4 dagar kvar till jul!!! Detta betyder att jag öppnar tjugonde luckan. Se till att vinna en julklapp till dig själv eller någon i din närhet. I luckan hittar vi ett superfint halsband! "Halsband i äkta silver. Smyckets längd är 40mm. Kedjans längd är justerbar 42-45cm" Luckan är sponsrad av Hedbergs Guld & Silver. Hedbergs guld har allt som du behöver inom guld, silver och diamanter till ett lågt pris. De har även ett stort utbud av matsilver och presentartiklar. Det går att handla både i deras E-butik men också via postorderkatalog de har också en butik i Dalsjöfors utanför Borås.

Tävlingsregler!
Skriv vad du vill i en kommentar. Det kan vara en rolig historia, en liten berättelse, ett rim, eller precis vad du än känner för! Det som jag tycker är finast/roligast/mest intressant/eller liknande vinner. Glöm inte att lämna E-post(Vill du inte att E-posten ska synas så kan du E-posta mig att du vill vara med istället på Erikawilhelmsson@hotmail.com) Länkar du till tävlingen i din blogg eller på din facebook blir jag extra glad!:) Tävlingen pågår mellan 00.00-00.00. Vinnaren annonseras här på bloggen när tävlingen avslutas.




Follow I got too much time to kill

14 kommentarer:

  1. Jag ska berätta varför jag vill vinna detta halsband, och det får också bli mitt "bidrag".

    detta halsband skulle sitta perfekt runt min systers hals. Detta för att jag vill visa henne vad hon betyder för mig. Hon är 8 år yngre än mig, dvs 18 år idag. Men... hon har ALLTID varit den som funnits där. I vått och torrt. Alltid!
    Hon har liksom funnits där för att prata när jag behövt, som en tröstande axel då jag varit ledsen, som ett stöd då jag haft ångest... trots att det skiljer åtta år på oss så har detta aldrig hindrat henne från att offra allt för mig! Helt otroligt egentligen. Nu är hon 18 år, många i den åldern festar, dricker och spelar allan (inte alla, men många!), men inte hon. Hon finns för familjen istället. Hon är en helt otrolig människa, som förtjänar nåt fint - varför inte detta halsband med en mindre del och en större del (lillasyster och storasyster?) =)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/noonewantsforever-20-december.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Kvinnan sa till mannen "bind mig och gör vad du vill" javisst sa mannen och band frugan vid sängen, sen stack han och spelade golf!

    Härlig rolig historia!!

    Mvh Erica
    erica@piggelinen.se

    SvaraRadera
  3. Vid dåliga presenter är min tjej van
    hon fick ett multiverktyg på födelsedan'.
    Hon log krystat och låtsades va nöjd,
    för mig var gåvan så klart en fröjd.
    Jag tänkte bara på vad jag ville ha
    inte på vad hon skulle tycka var bra.
    Därför hoppas jag att jag nu får napp
    på varenda kvinnas önskeklapp!

    Mvh//Johannes
    johannesjf@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte att det skulle väl passa om jag vann eftersom de har mitt namn! :-D
    e-post: hedberg_jessica@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Låt oss alla inför julen glädje finna
    nåt som värmer våra hjärtan när julljusen brinna

    SvaraRadera
  6. 20:e gången gillt :)

    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    Tipsar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/noonewantsforever-20-december.html

    SvaraRadera
  7. NUUUU hoppas vi att jag vinner.
    Kan tala om att jag är helt slut - har varit och slagits i affären med halva befolkningen. PHU.

    SvaraRadera
  8. När du klär till vardag eller fest
    Är detta ett självklart val
    För det glittrar allra bäst
    Och kan lysa upp varje sal

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Smycken så vackra jag vinna vill,
    om jag anstränger mig så jag får det till,
    en vers eller rim för vinsten den hägrar,
    med smycket i sikte jag nu bara vägrar,
    så fortsätter skriva för jag vill ju gärna,
    detta vackra smycke få bära som en stjärna,
    jag till och med från bloggen min länkar,
    så jag mig vid datorn i morgon mig bänkar.

    SvaraRadera
  10. Jag bjuder på en länk till ett härligt och roligt julklipp.

    Håll till godo :)

    http://www.youtube.com/watch?v=5SnNDFzw-CM

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-20-hos-mitt-nya-liv-2012.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  12. Jag vill vinna denna till min kära,
    jag vet att hon med stolthet skulle den bära.
    Men eftersom vi inte mycket pengar har,
    är hoppet det jag har kvar.
    Att få ge detta till henne i jul,
    vore mycket mer än bara kul.
    Jag skulle vilja se hennes min,
    när hon i denna blir riktigt fin!

    Bloggat: http://tidanbo.blogg.se/2010/december/pappa-tavlar.html

    Mvh Conny

    SvaraRadera
  13. Jag vill vinna! Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  14. ..But the moon was full
    And you had a chance
    To be all alone
    But you're not alone
    This is your last dance
    And your last romance

    Yeah, cause he's back
    He's the man behind the mask
    And he's out of control
    He's back
    The man behind the mask
    And he crawled out of his hole

    Oh, if you see him comin'
    Get away if you can
    Just keep on runnin'
    Run as fast as you can
    He's a dangerous, dangerous man

    And he's out tonight
    And he's watchin' you
    And he knows your house
    No, don't turn out the lights

    Snön ligger vit på taken endast tomten är vaken..

    Merry X-mas

    anderswalther78@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar