tisdag 21 december 2010

Julkalendern 2010 - Lucka 21



Idag är det 21 December bara 3 dagar kvar till jul!!! Detta betyder att jag öppnar tjugoförsta luckan. Se till att vinna en julklapp till dig själv eller någon i din närhet. I luckan hittar vi ett presentkort på 250 kronor hos Kalaslagret.se. Kalaslagret har allt för ditt barnkalas, födelsedagskalas, bröllop, möhippa och högtider. Så ska du snart ha fest så är ju detta perfekt! Du kan även köpa personliga tavlor att ge bort i present eller behålla alldeles för dig själv. Kostar 250 kronor, så det blir ju perfekt :)

Tävlingsregler!
Skriv vad du vill i en kommentar. Det kan vara en rolig historia, en liten berättelse, ett rim, eller precis vad du än känner för! Det som jag tycker är finast/roligast/mest intressant/eller liknande vinner. Glöm inte att lämna E-post(Vill du inte att E-posten ska synas så kan du E-posta mig att du vill vara med istället på Erikawilhelmsson@hotmail.com) Länkar du till tävlingen i din blogg eller på din facebook blir jag extra glad!:) Tävlingen pågår mellan 00.00-00.00. Vinnaren annonseras här på bloggen när tävlingen avslutas.






Follow I got too much time to kill

22 kommentarer:

  1. När pojkarna pratar om att kalasa
    så känns det som om allt vill rasa
    Pengarna räcker inte riktigt till,
    till allt det vi vill.
    Med favoriter som Ben10 och en spindelman,
    hoppas vi verkligen att detta paket vann!

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/noonewantsforever-21-december.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Minstingens första kalas har snart hittat hit,
    Det hoppas vi ju givetvís att det inte blir en nit.
    Med saker från kalaslagret på festen,
    så löser sig nog resten.
    Nalle puh eller hallå katten,
    dessa teman får nog många att lyfta på hatten.
    Lilltjejen med vänner blir nog glada,
    om de i kalaslagrets saker får bada.
    En lyckad fest är allt vi vill ha,
    och med detta presentkort blir det säkert jätte bra.

    Mail: sweetzazza@hotmail.com
    Jadie håller tummarna för en vinst till hennes kalas :)

    SvaraRadera
  3. En flicka ~3 har upptäckt att hennes farmor står i den andra kassakön. Efter att ha kramat och pussat sin farmor vänder sig flickan mot sin mamma.
    Flickan (ropar glatt): Mamma, mamma, det var farmor. Det var inget monster.

    från favoritsidan tjuvlyssnat ;O)

    fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Till prinsen här hemma
    vill vi bara ha det bästa
    Ett kul kit från Kalaslagret
    skulle fixa partyt
    Sen kan mamma och pappa
    luta sig tillbaka
    Barnen fixar allting själva
    vilket de ändå tycker är roligast!

    Kram Erica
    erica@piggelinen.se

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Jag är gärna med och deltar.

    Detta är en väldigt bra grej, till min lilla underbara tjej.
    Snart fyller hon två år, gud så fort tiden går.
    Hon gillar hello kitty,prinsessor och hästar, de vore ett roligt tema när man för henne festar.
    Mvh//Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvaraRadera
  6. Mamma du måste vara rädd om den här rumpan för det är den enda jag har :) Gulligt tycker jag

    Det var en rolig grej som min 4åring här hemma så till mig när han setat på toaletten och bajsat och jag skulle toska han

    Vill absolut vara ,med och tävla då det vore perfekt till vårat kommade 5 års kalas. Min Filip älskar Ben10 så det vore toppen att få överaska honom med det.

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-ett-presentkort-69.html

    Håller tummarna
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Har inget roligt att berätta idag förutom att jag nu har jobbat sista dagen innan jul:)

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/presentkort-fran-kalaslagret_21.html

    SvaraRadera
  8. hej hej

    jag är med :D

    jag länkar: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-presentkort-fran-kalaslagret-hos-er.html

    motivation:
    Allt ska vara modernt och nytt
    allt ifrån plast till sytt
    I glada färger och tuffa snitt
    kliv in i butiken och ta en titt
    Den mest perfekta julklappen till mig i juletid,
    Ett hårt paket med Pippis tuffa kreationer,
    Vad jag hoppas att vinstlotten ligger på mej,
    
jag skulle vara evigt tacksam mot dej.



    caroline_radahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Det skulle bli barnkalas i stora lass,
    på tallrikarna väller det över med glass.
    Med tuta och partyhatt,
    får barnen verkligen fnatt.
    Jag hoppas att jag vinner detta kort,
    då beställer jag hem kalasgrejjer väldigt fort.

    Bloggat: http://tidanbo.blogg.se/2010/december/pappa-tavlar.html

    Mvh Conny
    crazy_ace@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar. Jag ska avslöja en hemlighet för dig. Jag vet vem som är jultomten, kolla in det här klippet så förstår du vad jag menar :)

    http://www.youtube.com/watch?v=81EMX7gZu5c

    SvaraRadera
  11. Jag är nästan säker på att min mamma snart ska gifta sig och självklart vore det jättekul att kunna hjälpa till lite på möhippan! :D

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med såklart! Citerar sonen som idag kommenterade på sin 3 månader gamla lillasyster som sitter i babysittern och pratar för fullt:

    -Papppppaaaaa...nu prarar L så där konstigt igen..
    -Jaha..vad då, undrar jag varpå sonen svarar:
    -Ja...engelska!

    Hoppas på tur och länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/noonewantsforever-21-december.html

    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vinna vill vill vill
    Skulle bli glad som en sill sill sill :-)

    martipey @ hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-21-mitt-nya-liv-2112-midnatt.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med i tävlingen.
    Har jag turen att vinna blir det temakalas nästa år! Hur kul som helst vore det :-)
    Du har en väldigt bra kalender, så fina vinster varje dag.

    Spacegirl_@spray.se

    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/lucka-21-hos-mitt-nya-liv.html

    SvaraRadera
  16. Jag ska ha kalas den 27:e för då fyller jag 39! Nu är det BRÅDIS och jag har bjudit in alla mina kompisar som vill leka och fiska godis...

    God Jul!
    önskar Anna

    SvaraRadera
  17. Jag har bestämt mig för att börja arbetsträna igen. Har varit sjukskriven i flera omgångar och år och det tär på självförtroendet, men nu har jag satt mig upp emot mig själv! Jag ska klara det!!!! Och bara att ha bestämt mig för det gör mig glad!

    God jul!

    victoria@svenssonutas.se

    SvaraRadera
  18. God Jul, eller nåt! =)

    lakrisalen77(a)hotmail.com

    http://diverseovrigtannat.blogspot.com/2010/12/lucka-21-hos-erika.html

    SvaraRadera
  19. Ska inte beklaga vår ekonomi
    den är självförvållad pga ideologi
    Ska heller inte berätta om lillans böjelse för Nasse och Puh
    Men visst skulle hon bli själaglad över kalas med lilla Ru...
    Nej, istället säger jag välj det enda rätta
    tävlingsbidraget och gör MIG till etta!
    För är det något vi i bistra januari vill ha
    så är det hjälp att göra tvåårskalaset bra!

    linda.ekstrom(PÅ)live.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar, skulle sitta fint med lite kalasprylar inför det nya året när dottern fyller 4 år. Hon har ett gäng favoriter både barbie, prinsessor och tingeling så det hade nog inte varit svårt att hitta någonting där inne.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Denna vinst skulle vara perfekt här då vi under de kommande 5 månaderna har lika många barn som fyller år. I maj har vi dessutom 6 födelsedagar på 9 dgr att fira...tur det inte är mer än 2 av dessa som är i vår "lilla" familj på 8 pers! ;-)

    Det skulle vara så kul att kunna glädja barnen med ngt kul från Kalaslagret när de ska fira sina födelsedagar. Kanske presentkortet även räcker till att köpa något inför lillaysters kalas i oktober också.

    Min e-postadress: gigered3@tele2.se

    Kram Maria

    SvaraRadera
  22. Denna skulle vara pefekt till mej, sonen fyller 1 år den 3 mars och skulle vara så roligt att ha ett tema på barnkalaet. Även är det dags för bröllop i Juli kankse kan kolla man jag hitar något till bröllopet med ;)

    saralovdahl@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar