onsdag 1 december 2010

Tema Lycka

Dag 8 – Tema lycka

Stora, ovala, djupa, blåa, trötta, ljuskänsliga, ögon tittade rakt in i mina. Stonk och grymt och naffs och bök. Kletig, varm, tung och stor. Lycka, kärlek, värme, eufori, trötthet, extas, rädsla, iver. Ofattbar smärta övergår till totalt välbefinnande på en sekund. Tårarna rinner ner från kinderna. Lyckan och stoltheten är total. Jag är moder jord, jag är kvinna nr 1, jag är onåbar och har precis klarat av det tuffaste, mest smärtsamma, häftigaste och helt underbara uppgiften att föda min underbara son Wille.

4475 gram
53 cm
37 cm huvudomfång

1 kommentar:

  1. Hehe, ja du har några tävlingar på din blogg :) Det är bara roligt(extra kul om man vinner såklart :)

    Kul att du är med och tävlar :)

    kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar