torsdag 2 december 2010

Rim på Mugg


Jag blir så himla glad av att läsa era rim. Vissa är så himla bra. Jag och Magnus sitter och både skrattar och myser när vi läser dem. Jag tycker det är tråkigt att bara en person kan vinna. Men jag tänkte att jag i alla fall kan hedra några av er som kämpat så tappert, genom att skriva era fina rim i ett inlägg så att andra också kan njuta av dom :) Jag hade gärna velat publicera alla, men det hade tyvärr tagit för stor plats. Men ni som vill läsa fler rim, så finns dom bland kommentarerna HÄR.


"Om någon på jobbet tar min personliga mugg,
då blir jag arg och tittar under lugg,
för hur kan man tro att det att låna är okej,
om den föreställer mina grabbar och min tjej."
-http://care69.blogspot.com

"En egen mugg med det vackraste motivet,
som påminnelse om det bästa här i livet!!!
Tänk om jag varje dag fick dricka mitt te,
och mina underbar barn samtidigt få se!!
Ja detta vore den perfekt julklapp att få,
så nu är det bara att hålla både tumme och tå."
- Maggan

"En personlig gåva som värmer på flera sätt.
Förutom motivet så kan även innehållet vara rätt.
Glögg, choklad eller varför inte julmust?
Använd den alla tider på dygnet, när du än får lust!"
-http://amandasjul.blogg.se/

"Du går upp ur sängen, trött och naken
Ska ha lite kaffe för att känna dig vaken
Vad skulle mer pigga opp
Än något roligt på din favoritkopp?"
http://gratisbesatt.blogg.se/

"En bild säger mer än tusen ord,
och med kaffe blir kaffetarmen smord.
Kombinera dessa två med en personlig kaffekopp,
med en bild på muggen blir kaffet ett nöje att dricka opp!"
- Lilla Festis

Tack för er påhittighet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar