lördag 26 mars 2011

11.932 gånger!

Gokväll! Släckte ni lampan nu? :) Det gjorde vi, men det var faktiskt väldigt många som inte gjorde det på gatan här hemma. Det blev jag lite besviken över. Hur svårt kan det egentligen vara att släcka en lampa? Magnus är i Skåne på herrträff och dom var ute och åt på restaurang under Earth Hour. Servitriserna och kockarna jobbade i pannlampa, så till och med där släckte dom! :)

Sen vill jag ju verkligen berätta detta som gör mig så glad!
Ni som känner mig sedan innan vet ju att jag älskar att leka, och tävla, och jag får alltid rollen och titeln "lekmamma". Så att hålla i goodiebagtävlingen som pågår just nu, passar mig verkligen som handen i handsken och jag är jätteglad över att så många hittat hit till min blogg, både för att tävla, men också ni som stannar kvar en stund och läser!

Det faktiskt rätt så mycket jobb bakom denna tävling. Kanske något inte alla tänker på. Men då är det också väldigt roligt att se vilken grej det blivit och hur uppskattad tävlingen är. På denna korta tid tävlingen legat uppe har den besökts 11,932 gånger!!!! Det är verkligen helt otroligt och jag tycker det är så skoj!! Jag trodde att vi hade nått max när prissäcken var fylld med 50 priser, men nu är det hela 80 priser i bagen, och det bästa av allt är att jag har minst 20 saker till som ska i. Är det inte fantastiskt?! 


Nu finns det ju verkligen någonting för alla i bagen. Allt från leksaker till dildos, haha.
Vilken skulle du helst vinna?

9 kommentarer:

  1. Nu blev jag som är i väljartagen nyfiken på de 20 nya vinsterna, när lägger du upp dom?
    Jag velar som sjutton, det finns så mycket bra vinster!

    SvaraRadera
  2. Förresten, japp, vi släckte, och det gjorde nästan hela kvarteret här också.

    SvaraRadera
  3. Jag är grymt imponerad av din finfina goodiebag-tävling, hoppas man får tur någon dag att ta del utav de fina vinsterna :-)

    SvaraRadera
  4. Länkat i min blogg igen :)

    http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/03/tavling.html

    SvaraRadera
  5. Länkade igen i min blogg med text och bilder.

    har som sagt två bloggar där jag länkar i :)

    kram

    http://lindalovelie.blogspot.com/2011/03/fler-priser-i-potten.html

    SvaraRadera
  6. Bästa tävlingen jag deltagit i!
    Så jäkla roligt o spännande att se vilka som vinner.

    SvaraRadera
  7. skulle lugnt vilja vinna 67 eller 74 hehe

    SvaraRadera
  8. jag tror det är svårt att förstå hur mycket tid som krävs för att få till en sån här underbar tävling.. man kan ju inget annat än att tacka.. :)

    du är grym..

    SvaraRadera
  9. Det finns massor jag skulle vilja vinna!
    Mineralsmink t.ex. och bebissaker för jag vill ha en till bebis.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar