måndag 14 mars 2011

Spyr du ällä?

Blääääääää. Jag mår så fruktansvärt dåligt!! Igår kväll började illamåendet och jag har spytt hela natten och morgonen. Jag Orkar inte skriva mer för jag använder det jädra skitprogrammet blogbooster. Jag har inte ens kraft att sitta vid datorn utan ligger i soffan och det känns som man är i ett mellanland av död och levande. Jag har inte ätit något på snart 24 timmar men
Magnus har lovat att gå till affären nu och köpa vattenmelon och apelsin till mig för det är det enda jag tror jag får behålla.

Idag blir det inte mer bloggande, men vi hörs imorgon! Om jag lever. Skicka mig lite styrkekommentarer sötingar!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

17 kommentarer:

  1. Nä, men stackare !!! KRYA PÅ DIG !! kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!!! Hoppas resten av familjen klarar sig undan!

    SvaraRadera
  3. Nu är vinnaren av Berlockhalsbandet från Calli.se dragen! Kolla om du vann!

    SvaraRadera
  4. Usch din stacka.. Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  5. Krya på dej ! :)
    Hoppas du blir bättre!

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Säg åt din sambo att äta hel vitpeppar! Det sägs att det ska hjälpa till så man klarar sig från magsjukan, om inte annat så kanske tron förflyttar berg? :) (Många förskolepersonal äter vitpeppar under magsjukesäsongen!)
    Vi äter annars yoghurt (kan köpas tex här: http://fitline.com/?action=product&p_id=25426&q=1&cid=203&c_id=1696&TP=557877& ) som vi lagar själva. När vi äter detta med ordning håller vi oss friska (peppar peppar)!

    SvaraRadera
  7. du har en överrasking hos mig :)

    SvaraRadera
  8. Nämen usch, din stackare! :S Krya på dig!
    Massa styrkekramar!

    SvaraRadera
  9. Jag får verkligen be om ursäkt.. men se det från den ljusa sidan, själv gick jag ner 2 kilo (inte så bra) men du slipper ju träna på hela veckan :D så varsegod, eller vad säger du ;) hahaha

    SvaraRadera
  10. Din stackare!!Hoppas du känner dig bättre idag!
    Massa styrke kramar

    SvaraRadera
  11. Schhhh säg inte så! Det där vill vi inte tänka på, hon ska ju vara min lilla tjej föralltid ju! ;)

    SvaraRadera
  12. Kul att kunna pigga upp lite och jagg hoppas du får ett par riktigt fina burkar !! den rosa kakburken är ljuvlig !!

    SvaraRadera
  13. Haha aldrig ;) Den dagen den sorgen ;) Nu ska jag hämta henne på dagis iallafall, sen hem och göra en kanelbulledeg, sen spurta till BVC för treårskontroll och sen hem och baka ut kanelbullarna... Hektiskt schema idag. Och resten av veckan...

    SvaraRadera
  14. Kom och hämta ;) Eller kom på lördag, då blir det sockerchock som heter duga här med gräddtårtor med jordgubbar, glaserade muffins med strössel, chocolatechip-cookies, hallongrottor, sockerkaka och kanelbullar... tror du dopgästerna klagar på att de går härifrån hungriga?

    SvaraRadera
  15. ush.. krya på dig.. hoppas du mår bättre snart och att de andra 2 i familjen slipper..

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar