torsdag 10 mars 2011

Felaktiga Biceps

Idag var det Indoor-Walking / Medelpass på Friskis&Svettis. Peppad till tusen for jag dit och som vanligt ger jag allt när jag väl är på gymmet. Problemet brukar vara att ta mig dit. Men nu när jag var frisk och har lääängtat efter att få ta på mig mina nya träningskläder så var det inga problem. Några Ego-kort innan för att peppa sig själv ännu mer och det hjälpte verkligen för jag såg att mina biceps hänger nedåt istället för att stå uppåt. Så ska det väl inte vara? haha


4 kommentarer:

  1. Men ooj vad många bloggare som är så duktiga på att träna! Själv har jag inte varit på gymmet på två månader... känns inte så bra!

    SvaraRadera
  2. ha ha ha Du är la skön!Men jag ser då fasiken inget som hänger neråt!Ha en grym fredag!Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så du kör också indoor walking? Visst är det kul. :D

    SvaraRadera
  4. Ser inte heller nåt som hänger neråt...
    Däremot har det precis slagit mig att jag har gäddhäng på magen :-/

    //Anna

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar