lördag 26 mars 2011

Du gissade rätt!

Godmorgon! Idag har jag och Wille tagit en härlig dusch tillsammans. Det var första gången Wille duschade så det var spännande att se hur han skulle reagera. Han älskade det. Jag trodde iofs inget annat, den killen är galen i vatten, på alla sätt och vis. Härligt att se, det är min grabb de :) Idag ska vi åka och fika hos lite släktingar så dom ska få träffa Wille, det ska bli roligt att få visa upp honom lite =)

Igår hade vi ju gissnings-tävling på bloggen. Det verkar som ni uppskattar detta och jag ska försöka komma på nya roliga småtävlingar det lovar jag. Goodiebagen växer för varje dag som går kanske ni ser, fler nya produkter kommer in i tävlingen än priser som går ut ur tävlingen, så jag får väl öka vinstregnen lite :) Kanske redan ikväll får ni en ny gissnings-lek här, så håll utkik! Gissnings lekarna håller nämligen bara på i ett dygn så det gäller att vara beredd.


Gissa kändisen


Rätt svar


Vinnaren för tredje gången i tävlingen :) Grattis till en valfri produkt:
Andrea sa...
Julia Roberts är min gissning.
Andrea hör av dig till mig: Erikawilhelmsson@hotmail.com med ditt val!

Kom ihåg att lägg till bloggen på bloglovin så du inte missar tävlingarna!

Follow I got too much time to kill


6 kommentarer:

  1. Hahaha vad kul att jag vann, det var faktiskt min man som såg att det var Julia Roberts så han får väl få den äran och välja pris denna gång, det är ju vansinnigt vad Goodiebagen fylls på! Vilken fantastisk tävling du ordnat Erika!

    SvaraRadera
  2. Hahaaaaa, kan man inte få ett tröstpris för att vara längst ifrån på gissningen?? Sångaren i Hammerfall var ju min gissning :D

    SvaraRadera
  3. Grattis Andrea. Vilken flax du har i denna tävlingen:):)

    SvaraRadera
  4. fy va tråkigt att ja inte vann när jag hade rätt svar :( men grattis till hon som vann.

    SvaraRadera
  5. Jösses! Det var inte dåligt gissat, och att vinna så många ggr :)

    Mera roliga tävlingar, -de gillar vi! hihi

    kram kram

    SvaraRadera
  6. Attans då, gissade ju rätt... ;-)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar