torsdag 17 mars 2011

Tidig morgon och ett löfte!

Ja detta med tidiga mornar har jag väl alltid vetat inte direkt är någonting för mig och därför blir jag helt galet trött när Magnus jobbar dag flera dagar i rad. Jag är en kvälls/nattmänniska och går därför inte och lägger mig innan 00 hur tidigt jag än ska upp, det bara går inte! Jag vet inte hur jag ska bryta den trenden. Igår gick jag ändå och lade mig kl 23.15 men det är som en psykologisk spärr som gör att jag ändå inte kan somna efter midnatt. Men nu längtar jag tills Magnus har en dag ledigt eller jobbar kväll en dag så jag kan få min älskade sovmorgon! :) Idag har Wille och jag varit vakna sedan 5 och sen var vi vakna ett slag mellan 3-3.30 också. Det klart man blir trött när man då inte somnar förrän 00.30. Jag måste skärpa mig. Min kropp lär ju inte fixa detta i längden. Nu ska jag ge mig! Jag lovar härmed mig själv att komma i säng innan 23.30 varje vardagkväll, OAVSETT!!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig, när jag bara är hemma har jag också galet svårt att komma i säng. :-) kramar

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar