onsdag 30 mars 2011

Lag Erika. Morsor vs Modebloggerskor



Nu ligger denna bilden uppe på Vår rusets hemsida.
Det är alltså Lag Erika, ett gäng nyblivna mammor bland annat som ska tävla mot fitta modebloggerskor. Oj oj oj :)  Jag hade faktiskt nästan glömt av detta måste jag erkänna. Och nu fick jag en liten panikkänsla. Just ja. Jag ska springa 5 kilometer i vår. Jag har nog aldrig sprungit 5 kilometer innan. Det kanske låter stört, men det är sant. Jag tycker det är dötråkigt att springa och jag har nog världens sämsta kondition. Men nu är det bestäm! Lag Erika ska springa och självklart vinna!!! Nej men detta kan ju bara gå på ett sätt. Men det ska bli väldigt roligt ändå :) Nu har jag faktiskt fixat så att vi har en egen personlig massör på plats också till våra ömma kroppar efter och innan loppet. De ni brudar! :) Men det jag ville säga är att jag nu behöver veta exakt vilka det är som ska vara med i laget! Man får en goodiebag och en medajl och självklart den årliga picknicken efter loppet! :)

De som garanterat ska vara med
Annika

De som kanske vill vara med
Emmelie Wilhelmsson
Sofie Lindberg

Vi ska alltså vara 6 personer i laget. 
Så jag behöver 2 garanterade personer till ifall nu Emmelie och Sofie skulle banga :)

Vill du vara med och springa med oss?
Loppet är i Örebro den 12/5
Man springer 5 km
Skriv ett mejl till
Erikawilhelmsson@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Är vårruset i Örebro? Och exakt vilket datum? Måste ju se till att gubben är ledig i så fall :P

    SvaraRadera
  2. Ni kommer att krossa allt motstånd!
    Kul grej måste jag säga!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar