måndag 28 mars 2011

Spöket och rätt gissning

Spöket har varit i farten igen och denna gången var jag inte ensam! :) Jag och Jens satt och tittade på Big Brother på min dator igårkväll. Jens hade tidigare skrattat åt mig när jag berättat om de mystiska händelserna. Men han tyckte nog inte det hela var lika roligt, när TV:n plötsligt satte på sig av sig självt. Ingen rörde kontrollen. Även detta kan ju självklart ha en logisk förklaring, teknik är ju ändå teknik. Men jag tycker fortfarande att det är läskigt eftersom allt händer på en och samma gång nu. Jens fick i alla fall sova över för Magnus är i Skåne och jag kände inte för att sova själv. Jag orkade inte vara rädd helt enkelt.

Gissningstävlingen är slut och det har varit 43 gissningar, och ändå bara 3 saker folk gissat på typ. Det är strongt=) Förra gången var det alldeles för lätt, denna gången var det rätt så lätt, nästa gång ska jag försöka göra det lite svårare :) Men här kommer rätt svar.

Grattis

Lee sa...
Dumle Ettlee@hotmail.com
Mejla mig vilket pris du vill ha och din adress
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Ny gissningstävling kommer inom kort!
har ni förslag på roliga små-tävlingar lämna det i kommentarerna!

3 kommentarer:

  1. Det var ju skitsvårt, jag var inte ens i närheten hahaha. Grattis till Lee, vad duktiga ni var allihop som såg att det var en dumle!

    SvaraRadera
  2. det var bra gissat! jag är verkligen urkass på sånt haha

    SvaraRadera
  3. Hahahaha den va bra

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar