tisdag 29 mars 2011

Importgrossisten bäst i test!

Alltså jag måste bara ta upp detta igen för jag tycker det är så otroligt bra och jag vill ge all cred jag kan till Importgrossisten. Jag skrev ett mejl till dom kl 16.28 att deras pris i goodiebagen hade blivit valt. Klockan 16.38 får jag ett mejl tillbaka om att priset är skickat. 10 minuter(!!). Det är ju otroligt!! Jag har redan berättat det innan, jag vet! (När jag fick mina skal till mobilen) men jag vill verkligen berätta det igen eftersom jag tycker det är så otroligt bra med företag som verkligen satsar på kundservice och snabba leveranstider. Det är annars det som gör att jag brukar dra mig från att shoppa på nätet, jag hatar att det är så opersonligt och att det är lång leveranstid. Skulle alla företag haft så bra kundservice och så snabb leveranstid hade jag nog köpt allt på nätet!

Nu beställde jag detta sportarmband. Perfekt när jag tränar. Innan har jag lånat Magnus men nu när jag tränar oftare kände jag att det var dags att vi hade var sitt. Det tog mindre än 24 timmar för mig att få det. Perfekt! :) Nu känner jag mig faktiskt till och med snygg när jag tränar, i mina nya träningskläder och mitt snygga sportarmband. Det är viktigt känner jag, det ska vara roligt att träna, och självklart blir det roligare om man känner sig snygg! :)

49 kr
Tack ImportGrossisten för att ni verkligen sköter er:) Sen är det ju självklart ett plus att era priser är hutlöst billiga också. Men först och främst bemötandet då och den snabba leveransen! :)

Tänkte ge ett tips också, med tanke på de billiga priserna. De säljer 24 paket våtservetter för bara 240 kr och då är det FRI FRAKT! Vi använder bara dessa våtservetter. De är verkligen prisvärda!


1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu är tävlingen i samarbete med ADD9.se avgjord. Kika in och kolla om det var du som vann! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar