fredag 4 mars 2011

Kändis

Ja då har man haft sina 15 minutes (seconds) of fame. Det känns bra. Men oj. Vad har hänt nu undrar ni. Har Erika gått och blivit kändis. Japp. Tänk för att jag har det. Jo ni vet idag var jag med i radio, och inte vilken radio som helst, radio p4 Örebro. Efter jag skrev inlägget om min tandläkarskräck fick jag nämligen ett mejl från nyhetschefen på Radio P4. Han hade läst min blogg och ville göra ett reportage. Idag sändes reportaget. Så nu får man verkligen ducka för alla paparazzis och kändisjägare här i trakta. Det är ju rätt häftigt att vara storkändis liksom. Det öppnar så många dörrar. På Ica exempelvis fick jag gå före i kön idag. Personen framför förklarade det som att han tyckte synd om oss eftersom Wille skrek som ett monster och jag är så sjuk så jag såg väl döende ut,  men mig lurar man inte. Jag känner på mig när jag träffar en beundrare. Han hade ju självklart hört mig på radion och sett den überfräcka bilden på mig, inte alls uppgjord, när jag spontant sitter och håller i brevet jag fick. Så som man brukar göra när man ska få fram en poäng. Japp. Nu börjar sötebrödsdagarna ska jag säga er.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar