lördag 5 mars 2011

Vinnare Smycke

Nu när jag har börjat göra videos kan jag inte sluta! Jag har bestämt mig för att göra någonting nytt i varje video också så det inte ska bli samma kör varje gång. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra olika i början, när jag visar och viker lotterna. Finns liksom inte så många olika sätt att vika lotter på känner jag. Men sättet jag drar det blir i alla fall olika varje gång :) Grattis till vinnaren. Hör av dig till mig: ErikaWilhelmsson@hotmail.com med vilket smycke du ville vinna samt din adress. Ni som inte kan se klippet kan också skriva ett mejl, så berättar jag vem vinnaren blev. Grattis ännu en gång!


2 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren och tack för ännu en trevlig tävling.

    SvaraRadera
  2. Kul med filmsnutten som avslöjar vinnaren. =)

    Du är snabb på vika.. =)

    Grattis till vinnaren har hon gjort sig till känna?

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar