fredag 25 mars 2011

Invägning 10

Vikt 25/3:
Startvikt: 80.8 kg
Förra veckans vikt: 76.8 kg
Dagens vikt: 77 kg

Veckans resultat +0.2
Kommentar:   Förra veckan vad jag sjuk i kräksjukan så jag förstod att jag egentligen gick ned lite mycket för att jag skulle fixa att hålla det. Så fort jag åt igen så gick jag ju typ upp sedan har Magnus jobbat kväll hela veckan så jag har inte haft tid att träna. Så då blir det så här. Jag är glad att jag inte gick upp mer :)

Min viktnedgång hittills: 3.8 kg
Mått 25/3
Vaden: 38 (-0) sedan start (-0)
Låret: 62 (-0) sedan start (-3)
Höft: 101 (-0) sedan start (-5)
Midjan: 85 (-1) sedan start (-5)
Rumpan : 107 (-0) sedan start (-4)
Bröstet: 92 (-1) sedan start (-11)
Överarmen: 29 (-0) sedan start (-1)
Hals: 33 (-0) sedan start (-2)
Båda låren : 98 (-0) sedan start (-5)

Veckans resultat: -2 cm 
Kommentar:  Helt ok för en vecka utan träning. Jag är glad att det ändå försvinner!

Mitt minskande mått totalt: 36 cm

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar