torsdag 10 mars 2011

Hoppgunga

Wille har i alla fall hittat någonting som han tycker är riktigt riktigt roligt! Hoppgungan. Innan tyckte han inte det var alls roligt. Konstigt. Jag råkade ha säkerhetsspärren på så det gick inte att hoppa i just hoppgungan, då är det rätt värdelöst. Men nu är spärren borta så nu är fjädern lös och lätt. Perfekt för en liten Wille som har spring i benen. Minus med det hela är att nu kan han absolut inte stå till i knät utan ska hoppa överallt. oj oj oj vad jag hoppar!


1 kommentar:

  1. Så söt han är. Och han ser ut att ha riktigt roligt. :D

    Oj, vad härligt med en sambo som gillar shopping. Min står helst utanför medan jag går runt och kikar. Haha.

    Ja, Blogvertiser har gett lite napp. Har gjort tre uppdrag totalt så när jag gör nästa uppdrag kommer jag upp i gränsen för utbetalning som är 200 kr. Sen ju bättre statistik och så man har på sin sida, ju mer uppdrag och ju mer pengar tjänar man. Så det kan ju vara värt att testa. ;)
    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar