fredag 18 mars 2011

SaveSmart

Genom att vara Buzzador har jag fått uppdraget att testa och buzza för hemsidan SaveSmart. Det är alltså en hemsida där du kan göra riktiga fynd. Det är gratis och bli medlem och där får man ta del av erbjudanden och rabatter. Ni vet väl hur jag älskar att fynda? :) Ju fler personer som blir medlemmar desto bättre blir rabatterna! :) Gå in och kika om det är någonting som faller dig i smaken. Jag är väldigt sugen på denna expressomaskinen!


 1.169:- i rabatt!!


 Vill du också bli Buzzador och få testa på nya roliga produkter/tjänster? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar