lördag 12 mars 2011

Här luktar ju skit

Jag glömde berätta någonting lite pinsamt som hände mig i Torsdags på Indoor-Walking passet. Vi började uppvärmningen och jag började väl bli lite varm i kroppen. Efter ännu längre tid började jag till och med få lite handsvett. Vi skulle sedan släppa händerna från stavarna och pendla med dom. Då tycker jag att det börjar lukta konstigt. Svårt att förklara utan att låta grov i mun, så jag låter det vara osagt. Hur som helst. Ju längre in i passet vi kom desto mer luktade det! Tillslut började jag undra över om det kunde vara så att det var Jag som luktade, med tanke på att lukten inte gav sig. Mycket riktigt. Det var jag som stank! Innan passet hade jag ju självklart skalat räkor och sedan inte tvättat händerna ordentligt! När handsvetten sen kom så luckrade det väl upp de härliga dofterna och rummet fylldes sakta men säkert av en skönt frän doft av typ rutten räka. Härligt värre.


4 kommentarer:

  1. Så kan det gå... Hoppas inte de andra deltagarna kände av det så mycket...

    Jaa, det är riktigt härligt tempo och man blir så glad. :)

    SvaraRadera
  2. haha oj! det låter lagom pinsamt :P

    SvaraRadera
  3. detta är sånna saker som bara händer dig.. och du beskriver dem så himla bra.. :) man blir alltid glad när man läser din blog..

    SvaraRadera
  4. Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen du deltagit i! Titta in här http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/03/12/4829443-lilla-fjarilen-design/#kommentarer och se om det var du som vann!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar