onsdag 30 mars 2011

Tekniken fungerar, rätt gissat!

Hej! Nu har vi kommit hem från Sofie. Det var mycket trevligt! Vi åt tacos och myste. Wille kunde ju inte somna men det förstod jag, så han stendäckade i bilen på vägen hem istället. Det går ju lika bra det :) Vem vet, kanske sover han hela natten nu, det kanske var detta som krävdes, att bara leka slut på sig själv flera timmar över den egentliga sovtiden.

Uppdatering: Wille har redan vaknat 2 gånger (22.55) så det har inte gjort någon skillnad.

Nu har det ordnat sig med tekniken här på blogspot så nu kan man ta in bilder igen. 
Det rätta svaret i bildtävlingen var alltså en Pion! 
Över 90 gissningar kom in. 
Det tycker jag är superkul! 
Fortsätt tävla och fortsätt gissa i de kommande tävlingarna:)


 Grattis!!
Kim sa...
Jag gissar på pion kim.wikstrom@hotmail.se
En ny gissningstävling kommer snart. Nästa gång blir det gissa djuret!
Lägg till bloggen på bloglovin så du inte missar starten :)




Follow I got too much time to kill


 

3 kommentarer:

  1. Det var en sån jag trodde det var, men jag visste inte vad den hette ;)

    SvaraRadera
  2. Förlåt men får jag fråga en liten sak.
    Har du själv fotat bilden? För jag tycker blomman ser ut som en buskros och de gröna bladen som rosblad. Men jag kan ha fel på ögonen lite när jag inte har glasögon :)

    Jag menar inget illa men jag var tvungen att fråga ändå då det dök upp i hjärnan.
    GRATTIS till Kim och tack för dina roliga kluriga tävlingar.
    A

    SvaraRadera
  3. Hej. Nej jag har inte fotat bilden själv. Det är min mamma som fotat bilden och hon säger att det är en pion. Men kanske har du rätt. Min mor kanske har förväxlat saker och ting.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar