söndag 13 mars 2011

Till pennybridge igen

Jag hatar att blogga via bloggbooster. Måste vara den sämsta bloggappen. Vad använder ni för bloggappar? Det tar ju jättelång tid att skriva ett inlägg på en iphone och 9 fall av 10 stänger applikationen av sig eller något annat gör att inläggen alltid försvinner. Så nu tänker jag fatta mig kort för detta är mitt fjärde försök! Vi är på väg hem till Örebro igen och jag lovat att bloggen ska börja leva igen. Den blir alltid död när jag är i skövde och det ber jag om ursäkt för! Uppdatering om vad som hänt i helgen kommer ikväll.

Vad har ni gjort i helgen?? BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

10 kommentarer:

  1. jag har blogspot och iPhone o ja gör så att ja skickar inlägget genom email, fast då tror ja att man måste ha en bild med!
    Säg att du tar ett kort sen trycker du att du ska skicka ett mejl, o sen skriver du texten och så men ja tror du måste gå in på blogspot o skaffa ett lösen som du har mellan telefonen o bloggen, ja himla knepigt, ska se om ja kan hitta sidan där ja lärde mej hur man skulle göra, för det är hur smidigt som helst att blogga:)

    SvaraRadera
  2. http://forum.macworld.se/topic/110373-hur-laddar-jag-upp-bilder-fraan-iphone-till-bloggspot/

    här finns lite olika tips, jag har gjort som han som heter einord hehe:)

    Lycka till:)

    SvaraRadera
  3. jag använder blogger, dock vet jag inte om det finns till iphone, men det är superenkelt. kolla om du hittar det :)

    SvaraRadera
  4. Nu är tävlingen om smyckesboxen från RikkEDesign avslutad. Kolla om du vann!

    SvaraRadera
  5. Vi har varit på Bamseteater och på en Stockholmstur, hoppas ni hade det trevligt i Skövde!

    SvaraRadera
  6. Skrev ett inlägg i bloggen om det, lilltjejen tyckte det var jätteroligt :)

    SvaraRadera
  7. Jag kör på BlogPress för iphone. Tror det kostar 7 kronor, men det är programmet som jag har haft minst problem med! Alla andra är sjukt jobbiga.. :(

    SvaraRadera
  8. Jag har blogg.se och jag brukar bara gå in på min blogg som vanligt på internet på iPhonen, fast jag måste klicka på "ändra redigerare", annars går det inte att skriva.
    Eller så skickar jag ett sms eller mms.
    Vill jag sätta in en bild på blir det mms för det går inte genom internet på mobilen.

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag har blogspot.com precis som du. Dit har jag kopplat min mail vilket gör att det är superlätt att blogga från telefonen. Man skriver det bara i ett mail, lägger till några bilder om så önskas och sen skickar till bloggen. Superenkelt!
    Hälsningar Cim

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar